Oud vliegtuig

Momenteel ben ik bezig om mijn oude voorraad eens op te ruimen en te gebruiken. Als straks de beurzen dan eindelijk weer open mogen, heb ik een goede reden om inkopen te gaan doen. Want ja... als al mijn oude papier en oude plaatjes op zijn... tja, dan móet je toch wel...?!
 
 
Ik vond nog een heel oud plaatje uit een "kant en klaar-boek". Héél lang geleden eens aangeschaft, maar eigenlijk is het niks voor mij. Alles zit er compleet in, met papier, plaatje en voorbeelden en al. Heel handig als je een keer totaal geen inspiratie hebt. Ik heb er misschien twee dingen uit gemaakt en toen belandde het boek onderin de la. Maar er zitten toch wel leuke plaatjes tussen. Dus ik heb er uitgehaald wat ik op dit moment leuk vind en de rest gaat naar de oudpapier bak. Zo, opgeruimd staat netjes !

Dit vliegtuigje kwam ik bijvoorbeeld tegen. Toch wel leuk voor een mannenkaart dacht ik zo.

3d plaatje Studio Light, dessinpapier Noor!design, CRAFTsensations en Leane Creatief .

Ik maakte de kaart aan de hand van de sketch van Cheerfull Sketches.


En gelijk nog maar eentje gemaakt voor de voorraad.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:

Reacties

  1. hahahaha ! wat een tof initiatief ! ik wens je veel succes met verder verwerken... als ik dat doe hoef ik eigenlijk de komende 5 jaar niet naar een beurs hahahaha !
    leuke kaartjes zijn het zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze vliegtuigkaarten Petra
    Ik ben ook bezig met mijn voorraad op te maken en ik koop ook geen stansjes of stempels meer, voorlopig heb ik nog genoeg
    Geeft ne ook wel voldoening moet ik eerlijk zeggen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, deze kaartjes met de sketch. En die vliegtuigjes zijn zeker leuk voor mannen- of jongenskaartjes. Ik ben ook bezig met voorraad op maken, maar dat kun je niet zien aan mijn kamertje...Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maart dat je met oude materialen ook hele mooie kaarten kan maken.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart!! Dank je wel voor het mee doen met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes, Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, stoere kaarten met het vliegtuig.
    Mij lukt het niet echt om al het oude papier op te maken. Vind het momenteel ook heel leuk om zelf mixed media achtergrondjes te maken, dus dan schiet het opmaken niet op.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kaarten, leuk met de kleurrijke matjes onder je dessinpapier!
    ik heb ook al heel wat boekjes buitengekieperd, wat ik uitscheurde zit in mappen, geprobeerd wat per thema te klasseren. Zal nog honderden kaartjes met plaatjes moeten maken voor die opraken vrees ik...
    Dankjewel dat je meedeed bij Cheerful SKetches.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46