Liftchallenge

Bij Lift Challenge vind je weer een nieuwe uitdaging. Dat is deze keer: "stempelen op dessin papier en het verder niet in kleuren". Omdat mijn elfenkaartje bij challenge #158 als winnaar uit de bus kwam, mocht ik deze keer gastdesigner zijn.
 
 
Ik stempelde een eucalyptustak met blauw embossingpoeder op het dessinpapier en knipte deze uit. Aan de onderkant plakte ik een strook van hetzelfde dessinpapier en bond hier een touwtje omheen. Hier en daar een paar druppeltjes Nuvo en dat is dat. Clean And Simpel en heel snel klaar !

stempel Breathe in breathe out van Create a Smile, embossingpoeder Midnight Dream van Wow!, dessinpapier van Polkadoodles, Nuvo glitter drops Aquatic Mist


 
Wil je ook meedoen met deze uitdaging? Hier vind je alle info.
 
 
groetjes en houdoe, Petra
 
 
 
 
 

Reacties

  1. Een mooie kaart heb je als gast-designer gemaakt Petra. Leuke invulling van de lift-challenge .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Petra. Leuk idee om te stempelen op dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tak heb je gebruikt voor deze challenge, klinkt als een pittige uitdaging. Slim om uit je oude boeken te halen wat je nog wilt gebruiken en de rest weggooien, moet ik ook eens gaan doen. Je ratjes-kaartjes zijn superleuk.
    En om antwoord te geven op je vraag, ik persoonlijk vind het idd een gerust gevoel geven om gevaccineerd te zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf kaartje, echt een mooie lift!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46