Opkikkertje

In mijn knipvellenmap vond ik een vel van Yvonne Creations met leuke kikkertjes erop. Alle kikkers zijn groen, maar door ze een andere kleur achtergrond te geven, worden het toch totaal verschillende kaarten.
 

Het borduurpatroon van dit kaartje is van Stitch and Do Cards Only set 37. Ik sneed de buitenranden uit met een stans van CREAlies. Met een lichtblauw Te Gek Krijtje gaf ik het kaartje een beetje kleur. Dit doe ik altijd vóórdat ik begin met borduren.

 
 
Deze kaart kleurde ik met een roze Te Gek Krijtje. Het midden liet ik wit. Met een pons maakte ik de hartjes in twee hoeken. Het borduurpatroon is van Stitch and Do Cards Only set 51. 


Deze springt er wat mij betreft echt wel uit, deze vind ik zelf zó leuk geworden...! Borduurpatroon is van Stitch and Do Cards Only set 49. De hoeken ponste ik met een soort klavertjeshoekpons. Ik gebruikte een licht- en donkeraqua Te Gek Krijtje om het witte oplegvel te kleuren.
 
Wat vinden jullie van deze kikkertjes?
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Ze zijn alledrie zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Petra, ik vind ze geweldig!
    Zo leuk dat combineren van borduren en die te gekke krijtjes!
    Leuke plaatjes heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Petra, ik vind ze geweldig!
    Zo leuk dat combineren van borduren en die te gekke krijtjes!
    Leuke plaatjes heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kunstwerkjes! heel mooie kleuren combinaties.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie opkikker kaarten heb je geborduurd. Ze zijn alle drie mooi. De blauwe is ook heel mooi. Omdat het plaatje zo mooi in het patroon past. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn alle 3 super gaaf !!!!!
    En ook zo verschillend !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie geborduurde kaarten met deze vrolijke kikkers Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaarten Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn mooi geworden, Petra! De beide blauwe springen er voor mij wel uit en dan met name het borduurwerk van de eerste. Prachtig vind ik dat!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46