Elfje

Bij Lift Challenge zag ik een leuk kaartje voorbij komen. De bedoeling is dat je deze namaakt = liften, maar dan er je eigen draai aan geeft. Dit kan door ander papier of andere versierselen te kiezen, als de basis maar hetzelfde blijft.

 
Uit zachtgeel en zachtgroen karton sneed ik reepjes. Het geel/groen geblokte strookje is een reepje washitape. De tekst is een stempel van The Stamping Cottage.
 
 
Dit is het originele kaartje van Lisa Henke.

 

Deze kaart is vrij licht van kleur. Ik besloot om er ook nog twee met wat fellere kleuren te maken.
 
 
Bij deze kaart gebruikte ik geen reepjes karton, maar alleen diverse washi tapejes.
 

 
Kaartjes met elfjes komen altijd goed van pas. Ik stuur nog wel eens een kaartje naar Kanjerpost en daar zijn vaak oproepjes te vinden van meisjes die graag elfjes op hun kaartje zien.


 Ook in het roze vind ik hem heel erg geslaagd. Welke heeft jullie voorkeur?
 
groetjes en houdoe, Petra

Challenge #158 - Lift Challenge

Reacties

  1. Noi ik kan niet kiezen. Met de lente in mijn hoofd vind ik de zachtgele moot. Maar ik houd meer van wat fellere kleuren en dan vind ik de roze en blauwe heel gaaf. Ik vind ze eigenlijk allemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige elfjeskaarten Petra!
    Ik kan niet kiezen, vind alle drie supermoo, ik houd van deze kleurtjes, lekker sprekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat een mooi drietal Petra. Ik was al helemaal verliefd op de eerste met die zachte kleurtjes maar toen ging ik verder lezen en scrollen en kwam ik nog twee beauty 's tegen. Wat een feestje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt! Voor mij springt de roze er echt uit.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Petra ze zijn weer prachtig vind het gaaf dat je telkens ook een andere kleur thema doet, super
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig elfje! Ze komen echt prachtig uit op al je kaartjes, heel mooi Petra! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze lief deze elfjes Petra. Mooi met de washi tape op de achtergrond en het kleurverloop in de tekstjes. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met dit mooie elfje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn alledrie prachtig!
    Misschien een lichte voorkeur voor blauw.
    Ook tof met de tapejes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word blij van jouw kaartjes! Jij maakt er gewoon drie! En wat slim om je washi tape te gebruiken! Natuurlijk! O, en moet ik echt kiezen? Nou oké dan...blauw is mijn lievelingskleur toch wel, maar groen ook en ik vind die combinatie van groen geel erg mooi geworden, dus ik denk dat die wint. Maar heel close met de andere hoor.
    Super mooi gemaakt, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kan niet kiezen Petra, allemaal zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46