Elfje

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer vandaag? Door die heerlijke temperatuur krijg ik weer zin om de stempels van fladderende elfjes uit mijn voorraad op te diepen.

 
De achtergrond maakte ik met Te Gekke Krijtjes en het stencil Ruit Facet Art Deco van CraftEmotions.
 
 
 
 

Ik heb een filmpje gemaakt waarin ik je laat zien hoe ik haar jurkje gekleurd hebt. Bekijk je het liever op YouTube, klik dan hier.

 
Deze kaart stuur ik naar de challenge bij Knutsels en Kadootjes: daar vragen ze om een creatie met ruitjes.


Morgen schijnt het weer heerlijk weer te worden. Lekker naar buiten dus!

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge Ruitjes - Knutsels en kadootjes

Reacties

  1. Prachtige kaarten Petra!
    zo leuk weer dat duidelijke filmpje erbij!
    de achtergrond vind ik ook erg mooi!
    Ja vandaag heb ik op mijn bankje buiten zitten haken, heerlijk was het!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Je achtergronden zijn heel mooi en de elfjes zijn schatjes. De mooie glinsterende vleugels maken het helemaal af!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten Petra en mooi die achtergrond
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden! De kleurencombi's alleen al. Wat een mooi ruitje.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart bedankt voor je deelname aan de ruitjes challenge van K&K.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46