Kerstkaart op donderdag week 7

Vandaag laat ik drie kaarten zien die ik gemaakt heb in het kader van: #use your stuff. 

 
Ik heb nog een hele stapel oudere 3D knipvellen liggen, restjes ouder dessinpapier en ze blijven allemaal maar liggen...

 
Met een makkelijke sketch erbij, even passen en meten en warempel, ik krijg er nog plezier in om dat oude spul op te maken. Want zeg nou zelf, best leuk geworden toch?


De 3D plaatjes zijn van Amy Design en het dessinpapier van Leane Creatief en Jeanine's Art.

In deze creatieve wereld worden we maar al te vaak verleid om weer de nieuwste spullen aan te schaffen, maar eerst eens opmaken wat ik nog in huis heb is echt geen straf. Hoe is het met jullie oudere voorraad?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooie reeks Petra. Toffe plaatjes. Zou jammer zijn om die niet te gebruiken.
    Ik denk dat we allemaal stapels (g) oud liggen hebben... Komt nu en dan wel eens van pas. Bij mij vandaag ook een oud plaatje met nieuwe papiertjes.
    Heb je je omslag al ontvangen? Ik heb die maandag gebust.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en mooi hoe je het papier en plaatjes hebt gebruikt!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kerstkaartjes, je hebt je oudere materialen goed benut!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze 3 kerstkaartjes Petra, leuk die oudere papiertjes en plaatjes gecombineerd
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn ook prachtig deze kaarten , heel neutraal zodat ze naar iedereen gestuurd kunnen worden..
    Prachtige serie.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie kaartjes, de plaatjes blijven mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Petra
    En weer een leuk voorraadje!
    Laat ik nou van de week hetzelfde zeggen en het ook gedaan met restpapier en heb er ook veel plezier mee, heb ook al maanden niks meer aangeschaft
    We zijn dus goed bezig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens hoor. Zelf maak ik ook vaak oudere spullen op, ik heb ook niet altijd geld om het nieuwste van het nieuwste aan te schaffen.
    En jouw kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden! Mooie papier combinaties en de plaatjes doen het er heel goed op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie mooie kerstkaarten Petra, ik ga zelf ook graag aan de slag met oudere spulletjes. Het maakt mij niet uit oud of nieuw, ik heb iets in mijn hoofd wat ik wil maken en gebruik wat ik voor handen heb. De kaarten worden tenslotte allemaal nieuw hihi.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt Petra.
    mooie kerstbomen heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Petra,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met het oude spul. Door de winkelsluiting ben ik ook meer gaan kijken wat ik allemaal nog heb. En dat is soms inderdaad heel verrassend..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Petra !!!!!
    Old stuff ....hebben we allemaal !
    Jij hebt het goed gebruikt !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuke kaartjes met je oude spul. Ik probeer ook regelmatig aan #useyourstuff te doen. Een paar jaar geleden had Cornelie daar een uitdaging mee en ik heb de hashtag er in gehouden. Soms echt verrassend wat er nog in de kast blijkt te liggen en wat je er vervolgens mee weet te maken.
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou inderdaad! Ik heb mezelf voorgenomen om bepaalde papierblokjes (ouder papier) ook echt op te maken. Er is zoveel moois, maar dan ook maar wat ouds opmaken. Deze zijn erg leuk geworden! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke leuk geworden zelfs! Mooie plaatjes op deze mooie serie kaarten.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46