Kleurenkaartenteam februari 2021

Laatste woensdag van de maand, dus weer tijd voor het Kleurenkaartenteam.  De kleuren van deze maand zijn: magenta en witgrijs. Ik moest gelijk aan een muisje denken. Meestal kleur ik mijn muisjes grijs, maar er bestaan ook witte muisjes:


Dit is eigenlijk een stempel van een muis met een kerstmuts op. Maar hoe leuk is het om je stempels op diverse manieren te gebruiken?

 
Daarom beïnkte ik de muts niet en tekende met een fijnlijner zelf de bovenkant van zijn koppie.
 
 
Met Te Gekke Krijtjes en een sjabloon kleurde ik het hart op een wit correspondentiekaartje. Ik besloot om met een ander stencil nog wat kleine hartjes toe te voegen.
 

Met Minabella kleurpotloden gaf ik het hart wat meer body en kleurde hiermee ook de muisjes in.

Een mooie tekst van Different Colors erboven gestempeld.

Elke maand organiseert Martina deze leuke Kleurenkaartenteam uitdaging. Het is de bedoeling dat je iets maakt met slechts twee hoofdkleuren. Er valt niets te winnen, behalve veel inspiratie opdoen bij alle andere deelnemers. En dat is elke maand weer ontzettend leuk! Benieuwd wat de anderen maakten met deze twee kleuren? Hier vind je een lijst met alle deelnemers


Doe je volgende maand ook een keer mee? Gezellig!


Groetjes en houdoe, Petra 


Reacties

  1. Wat een lief kaartje in deze kleuren Petra zo snoezig met de muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart in de februari-kleurtjes!
    Heel knap hoe je de bovenkant van zijn koppie zelf hebt getekend, het is alsof het zo hoort, mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig en lief die muisjes. Creatief gedaan om zo de muts weg te toveren...
    Toffe tekststempel ook!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes voor deze toepasselijke muisjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief, deze muisjes. En heel slim en knap gedaan met die verdwijning van de kerstmuts, Petra! Je achtergrond is ook tof!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk dit kaartje Peyra!
    Lief die 2 muisjes knap aangepast!
    De tekst vind ik ook zo leuk!
    Liefs Martha nu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Petra
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, wet een ontzettend leuk kaartje in 'mijn' kleuren. Op deze manier naar stempels kijken doe ik ook wel, gewoon, omdat je niet alles kan kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh dit is zo lief! Prachtige kaart
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoe je dat stempeltje hebt veranderd zonder muts. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit gaaf gedaan Petra! Ik heb zelf ook een kerststempel gebruikt voor deze challenge maar zoals jij je stempel zelf hebt afgetekend vind ik echt super. Het is ook echt niet te zien als je het niet weet. En de tekst vind ik ook geweldig.. top-KKT-kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Wat een prachtig kaartje met de lieve muisjes.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een schattige kaart, zo mooi gekleurd.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele lieve kaart met een prachtige tekst, leuk idee Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige muisjes op je kaart !!!
    Heel gaaf zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit kleuren kaartje met die schattige muisjes erop Petra...zo romantisch met dat mooie grote hart en al die kleine hartjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke kaart Petra. Goed idee om muisjes te gebruiken en knap om zelf zijn koppie 'gewoon' te maken. De achtergrond vind ik ook erg mooi. Die tekst is grappig zo aan elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een GEWELDIG MOOI en LIEF kaartje Petra en wat een MOOIE tekst en je legt alles ook nog eens duidelijk uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super lief en schattig kaartje! Mooi gedaan in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een onwijs lief en schattig kaartje! Mooi met het grote hart achter die lieve muisjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heeeeeel mooi kaartje, en zo heb je kerstkaart omgetoverd naar een valentijnskaartje ! TOP.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super GAVE kaart in de KKT kleurtjes Petra....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat heb je heel mooi gemaakt! En wat een lieve muisjes. Top hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach, wat een superschatje ! heel erg leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan !
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Petra,

    Hoe leuk is deze? Ik vind ze geweldig!! En dan dat stukje kaas als kadootje verpakt, geweldige stempel toch? En zo tof hoe je de kerstmuts vervangen hebt door een kopje met een krulletje op... Super mooie kaart is het geworden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben altijd nieuwsgierig wat ik bij jou ga zien met de kaarten van het KKT.
    Wat een geweldige kaart, schitterend hoe je de muisjes gekleurd hebt en hem geen kerstmusje hebt gegeven. Echt weer heel leuk geworden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat schattig met die lieve muisjes!! En tof dat je zelf zo'n stempel verbouwd.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hier ben ik dan eindelijk!
    En wauw! Wat een mooie kaart.
    Zo tof om de stempel van boven zelf te tekenen. Goede tip.
    Je kleurgebruik is prachtig!
    Liefdevolle kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46