Uil met ballonnen

Uilen met ballonnen, dat is gewoon altijd feest. Of je nu een verjaardagskaartje nodig hebt of zomaar een vrolijke kaart om iemand beterschap te wensen, deze stempel doet het altijd goed!
 
 
Een stencil haalde ik met een stukje WaterArt papier door mijn embosmachine heen. Ik krijt heel veel op correspondentiekaartjes, maar soms wil dat papier wel eens barstjes vertonen als je het door de embosmachine haalt. Het WaterArt papier is iets dunner en daarop kun je ook heel goed met de Te Gekke Krijtjes werken. Na het embossen kleurde ik het met een paars en roest metallic Te Gekke Krijtje.

De basis van de stempelafdruk kleurde ik met Zig markers, met potloden bracht ik de volgende lagen aan.
 
 
Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van deze bingokaart van Knutsels en Kadootjes, ik gebruikte "verjaardag-paars-ballonnen":



Bij deze kaart gebruikte ik 3 verschillende groene Te Gekke Krijtjes. Het bruine stippeltjespapier komt uit een blok dessinpapier van Noor!Design. De tekst stempelde ik met goud embossingpoeder.

 
De sketch voor deze kaart vond ik bij Dutch Card Lovers:
Badge Dutch Card Lovers Challenge Blog


Omdat ik ze zo leuk vind, gewoon nóg een kaartje gemaakt. Nu met oranje en rode krijtjes, het dessinpapier is van Polkadoodles.

Wat heb ik gebruikt (verkrijgbaar bij Te Gek!):
en verder: Zig markers, Polychromos kleurpotloden, diverse stencils van CRAFTsensations, hobbydotstickertjes, Nuvo glitter drops, goud embossingpoeder

Vind je ze ook niet geinig die schattige uiltjes?

Groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
DCL#336 - Dutch Card Lovers
Challenge bingo - Knutsels en Kadootjes

Reacties

  1. Prachtige kaartjes en hele mooie achtergronden. Een tip, eerst je papier lichtjes bespuiten met water voor je het tussen de embossingfolder steekt en in de embossingmachine draait.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal erg leuk! Dank je voor de tip van dat papier. De barstjes van de correspondentiekaarten herken ik en ik heb het waterart papier hier ook liggen. Ik ga het eens proberen. De sketch is erg leuk, vandaag mee bezig geweest. Niet helemaal naar mijn zin nog, dus ik ga nieuwe pogingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende serie kaartjes gaaf gedaan hoor. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaarten, de paarse heeft mijn voorkeur en dan nog met een uiltje is helemaal top. Je hebt de sketch heel mooi uitgewerkt en het kleurwerk is perfect, love it !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles waar uiltjes op staan is gelijk al favoriet en altijd mooi ;-)
    Deze drie kaarten zijn prachtig!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent lekker los gegaan op onze schets. Echt superleuke kaartjes! Het uiltje is zo schattig en prachtig ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie hele mooie kaartjes, stuk voor stuk erg leuk!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze bingo bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Petra.
    Leuk om te zien dat ieder combinatie weer een hele ander effect geeft.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allemaal heel erg leuk! Mooi gekleurd en de uiltjes zijn zo schattig. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt te gekke kaarten Petra! Mooi effect met de te gekke krijtjes.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46