Snow up any time

In de Malle Kaarten Maken Groep op Facebook plaatst Silvia Scharp regelmatig een workshop. Onlangs gaf ze de beschrijving van een leuke vouwkaart door. Hier zie je mijn uitwerking: 

Binnen in de kaart zit een vakje, waarin ik een cirkel heb gestopt. Hierop stempelde ik de tekst "snow-up at my house- anytime". Aan de achterkant van de cirkel kan ik straks mijn eigen boodschap en naam schrijven.


Het dessinpapier zat in een Engels hobbytijdschrift. Al een hele oude. Als ik hem net nieuw heb, vind ik het altijd zo jammer om er gelijk in te gaan scheuren. Dan blader ik hem heel veel door om inspiratie op te doen en op een gegeven moment belandt hij ergens in de kast en wordt het mooie papier vergeten...

Maar ik ben nu bezig met #useyourstuff en nu komt hij tóch nog van pas.


Wat heb ik gebruikt? 
Dessinpapier tijdschrift Cards&Papercraft
En verder nog: wit embossingpoeder, glitterlijm 


Waar halen jullie je inspiratie vandaan? Lekker bladeren in een tijdschriften of meer online zoals Pinterest of Instagram?

Groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Workshop13 van Silvia Scharp - Malle Kaarten Maken Groep
Challenge #44 - 2 sisters on the blog

Reacties

  1. Wat een gaaf kaartje Petra! Geweldige stempeltjes, ik heb de set ook, erg leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje , Petra!
    Het model is erg leuk en de sneeuwmannekes zijn leuk bij het geheel!
    Ach ja dat herken ik en inderdaad dan blijft het tijdschrift weer in de kast liggen , ongebruikt....
    Goed idee om je spulletjes eerst eens op gebruiken, dit jaar heb ik geen kerstdp gekocht ik heb nog zoveel liggen...
    Oja mijn inspiratie doe ik soms op uit tijdschriften en ook vaak van Pinterest, Youtube en medebloggers
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Petra. Mooi modelletje en prachtig papier met stempeltjes.
    Ik haal mijn ideetjes overal vandaan. Dan weer van Blogger, een foto en van jouw voorbeeldjes 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sylvia Scharp
    Superleuk jouw kaart. Ik heb vaak als ik een plaatje of stempel zie dat er dan al een idee in mijn hoofd komt. Ik kijk ook graag op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Petra. Weer mooi kleurwerk.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46