Muisje beterschap

Wat hoor ik nu, zit je niet lekker in je vel?
Hier kom ik aan met mijn verpleegsterstas, echt heel snel.
Dit wiebelkaartje is natuurlijk niet het ultieme medicijn.
Maar even een glimlach op je gezicht krijgen voelt misschien ook wel fijn.

Dit muisje is een stempeltje van Marianne Design. Ik kleurde haar in met Zig clean colour real brush markers. Het dessinpapier komt uit een blok van StudioLight.


De ronde geschulpte stans vond ik lang geleden eens in de winkel met de blauwe letters. Het labelstansje ontving ik als cadeautje van iemand, maar weet het merk hiervan niet. De tekststempel komt bij Noor!Design vandaan.
 

Deze stempel was ooit één van mijn eerste aankopen op stempelgebied. Ik kan er maar geen afscheid van nemen en van tijd tot tijd komt hij weer even uit mijn kast, want ik blijf het een leukerd vinden.
 

Hebben jullie ook favoriete stempels die je al heel lang in je bezit hebt en waar je maar geen afscheid van kunt nemen?

groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat een schattige beterschapskaartjes heb je gemaakt, heel leuk!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke wiebelkaarten Petra!
    En opnieuw weer zo mooi gekleurd !
    Ja ik herken dat wel, ik weet ook nog precies welke stempeltjes ik als eerst heb gekocht
    Deze muisjes van MD heb ik ooknog liggen, tocch ook maar weer eens gebruiken...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een leuke wiebelkaart is dit Patra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze schommelkaartjes. EN eerlijk waar: dit was ook een van mijn eerste stempeltjes en ik heb hem ook, komt af en toe ook nog uit de verpakking, maar dat is nu al een hele tijd geleden. Zolang dat ik een beetje twijfel of het precies dezelfde is of een andere uit dezelfde serie.. ik ga morgen meteen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke wiebelkaart heb je gemaakt Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke wiebelkaarten Petra en dit lieve muisje heb ik ook nog in mijn bezit. Heel mooi ingekleurd die leukerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat een ontzettende leuke, lieve beterschapskaartjes met het schattige muisje. Ik stempel nog niet zo heel lang en ben met wat goedkope begonnen. Ook de kerstbalkaarten zijn prachtig, knap hoe je de kerstballen op glas laat lijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, lieve kaartjes met het schattige muisje. Ik stempel nog niet zo lang en ben begonnen met wat goedkope stempeltjes. Ook je sneeuwpop-kerstbal kaartjes zijn prachtig geworden. Knap hoe je die ballen van glas laat lijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46