Sneeuwballengevecht

Jij wilde toch zo graag een sneeuwballen gevecht?
Maar in het bos tussen de bomen zie ik je zo slecht.
Kom nu toch uit dat bos en kom hier,
samen spelen in de sneeuw geeft veel meer plezier.
 
 
Met een stans sneed ik de bomen uit en plakte deze op mica. De stempel van dit sneeuwpopje bestaat uit een voor- en een achterkant. Ik stempelde beide kanten en plakte ze op elkaar zodat je vanaf de buitenkant van de kaart de achterkant van de sneeuwpop ziet. Vanaf de binnenkant zie je hem dan door de bomen heen gluren. Aan de binnenkant plakte ik het sneeuwpopje nog een keer.

 

De binnenkant kleurde ik met Te Gekke Krijtjes. Van een reststukje wit papier scheurde ik strookjes, die gebruikte ik om de sneeuw te maken. Na al dat spelen in de sneeuw is de sneeuw natuurlijk niet meer hagelwit. Met potlood kleurde ik hier en daar een paar "vieze" vegen, een beetje glitterlijm zorgt voor de nodig glans.

Wat heb ik gebruikt?
Minabella potloden 
Stans bomen Sizzix

 
Vind je het lastig om deze stempel uit te knippen? Er zijn ook bijpassende snijmallen, je vindt ze hier. Ik persoonlijk vind het niet zo erg. Waar gaat jullie voorkeur naar uit, snijden of zelf knippen?

P.S. Weet je dat Inge op Facebook een speciale pagina geopend heeft met Te Gekke Krijtjes Inspiratie? Hier kun je al je creaties delen die je gemaakt hebt met Te Gekke Krijtjes of Minabella potloden. Of met de stempels die bij Te Gek! in de webshop staan. Ben je niet zo actief, maar wil je gewoon inspiratie op doen? Ook dan ben je welkom hoor!

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Leuk gemaakt Petra!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een leuke doorkijkkaart Petra
    Zo leuk zoals die sneeuwpop staat te koekeloeren naar zijn vriendje
    Heel leuk bedacht en gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart . Wat leuk om de bomen op mica te plakken en zo een leuk doorkijkjes te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt.
    Zo'n leuk idee om dat mica op deze manier te gebruiken.
    Ik heb de FB pagina al gezien, kwam ik via Karin..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart. Leuk hoe de sneeuwpop door de bomen gluurt!
    Meestal koop ik de bijpassende stansen niet, omdat ik dat te duur vind en dus knip ik de afbeeldingen uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46