Rendier Te Gekke Workshopdag

Helaas konden de Te Gekke Workshopdagen dit jaar niet doorgaan. Maar alle creatief designers van Te Gek! waren achter de schermen al wel druk bezig met de voorbereidingen. Omdat het voor niemand leuk is dat deze dagen nu niet doorgaan, besloten wij om van elke workshop die je die dag zou gaan volgen een filmpje te maken. De mensen die zich voor deze dagen opgegeven hadden, hebben deze filmpjes ondertussen ontvangen en ik hoop dat ze inspiratie gekregen hebben om lekker thuis creatief aan de slag te gaan met de Te Gekke Krijtjes.

 
Bij mijn workshop zou je deze kaart gaan maken. Met de Te Gekke Krijtjes heb ik een achtergrond gemaakt, daarop met glitter embossingpoeder sterren gestempeld. Het rendier is op vellum gestempeld en met potloden ingekleurd. Op vellum stempelen wil nog wel eens vlekken opleveren. Maar daar is een trucje voor omdat te voorkomen 😉
 
Wil je deze kaart ook maken? Dit heb ik o.a. gebruikt:
Stempel sterren: bijvoorbeeld deze, maar je kunt elke soort gebruiken natuurlijk 
Stempel tekst: Fijne Kerst
Diverse kleuren Te Gekke Krijtjes
Sjabloon met sterren: bijvoorbeeld deze of deze


Bekijk het filmpje op YouTube. 

Hier vind je het workshopfilmpje. Veel plezier met krijten. Laat je je creatie of een variant hierop zien op de Facebookpagina van Te Gek!? Of mail het naar Inge. We zijn heel benieuwd naar jullie uitwerkingen.
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Prachtig kaartje, leuk dar rendier op het vellum!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje ! En bedankt voor de goede uitleg met het filmpje !
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze versie van Rodney!
    Bedankt voor het leuke filmpje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stempel is moeilijk op papier te krijgen. Als ik hem beinkt dan zit ook het stuk onder waar geen inkt op moet komen. Wat doe ik verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt... misschien kun je mij een foto mailen, dan kan ik je wellicht adviseren? Mail: sefejuse69@gmail.com

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46