Olijk rendier

 Zijn jullie al bezig met het versturen van je kerstkaarten? De tijd gaat nu toch dringen.... Wil je nog snel wat kaartjes maken, dan heb ik hier een tip voor je:

 
Met Te Gekke Krijtjes en een sjabloon heb ik een ovaal gekleurd. Paar sterretjes erin gestempeld, een paar sterren uit glitterpapier gestanst en erop geplakt en nog een tekstje erbij gestempeld. Deze basis is echt heel snel klaar. Nu kun je ervoor kiezen om er een plaatje bij te plakken (dat werkt lekker snel) of een stempelafdrukje (duurt iets langer want die moet je nog inkleuren haha).
 
De sterretjes heb ik met Perfect Pearls gestempeld, want dat geeft zo'n mooi glanslaagje aan je kaart. Nancy vroeg me pas: "hoe stempel je met Perfect Pearls?". Heel simpel: beïnkt je stempel met Versamark, druk af op je papier, met een kwastje wrijf je wat Perfect Pearls poeder over de stempelafdruk, tadaa.... klaar !
 
 
Wat heb ik gebruikt:
stempel rendier Impronte d'Autore/Te Gek!, stempel sterren Winter's Snowflakes HobbyART, sjabloon ovaal, Te Gekke Krijtjes, Minabella potloden, tekst Noor!Design, Perfect Pearls Blue Patina Ranger, stans sterren Nellie Snellen, glitterpapier

 
Met dit olijke rendier heb ik nog een kaartje gemaakt, een iets bewerkelijkere versie, die zie je dinsdag. 

Groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
 
 

Reacties

  1. Prachtig kerstkaartje, Petra
    L e uk gemaakt!
    Komende week ga ik kijken welke kaarten ik naar welke personen ga sturen...
    Volgens mij heb ik er voldoende
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerstkaart heb je met inkt en dat leuke afdrukje gemaakt Petra. Ik heb genoeg kaarten maar ik ga nog even door met freubelen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Petra. En inderdaad op deze manier maak me relatief snel een hele leuke kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Petra. Leuke stempel erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit kaartje Petra, weer met een super leuk afdrukje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Petra! Goed idee die achtergrond...En dat rendier is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Petra.
    Zo leuk gedaan met de ovaal en de sterren en het rendier staat er ook nog zo knap bij.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46