Vrolijke muis met vlinder

Met mijn kleine pootjes ben ik echt supersnel.
Maar een klein beetje jaloers op jou ben ik wel.
Mooi vlindertje, jij fladdert heerlijk naar de zon.
Oh, ik wilde toch dat ik óók eens vliegen kon


Voor dit kaartje gebruikte ik de stempel "vrolijke muis" van Te Gek!/Impronte d'Autore. De vlinder vind je op de stempellap Janies's Collection - Hydrangea van HobbyART. De muis en de vlinder kleurde ik met Minabella kleurpotloden.

De achtergrond maakte ik met Te Gekke Krijtjes. De takken vind je op de stempellap Blooming STAMPKJ04 van KarinJoan/Studio Light.

Ben je geabonneerd op de nieuwsbrief van Te Gek!? Dan kreeg je deze week een mail met een link naar een filmpje hoe ik dit kaartje maakte. Heb je de nieuwsbrief gemist? Het filmpje vind je hier:


Kijk je liever rechtstreeks op YouTube, volg dan deze link.


Nog een keer dit kaartje gemaakt, maar nu met heel andere kleuren. Dat vind ik altijd wel leuk om te doen, 2x een kaartje, hetzelfde idee, maar toch anders.

Krijg je óók zin om een soortgelijk kaartje te maken? Plaats het dan op de Facebook pagina van Te Gek! Mag óók een ander kaartje gemaakt met de krijtjes of de Minabella potloden zijn. We genieten altijd enorm van jullie creaties !

Groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. ahhhhhh 2 super mooie kaartjes en designs Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart petra


    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zag het filmpje! Heel leuk en handig te zien hoe je het doet.
    Allebei de kaartjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schattige kaartjes, Petra!
    Ja heb het filmpje ook gezien, heel mooi gedaan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes, heel lief in verschillende kleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46