Vogel met oranje bloesem

Als je zegt "maak eens een kaart in oranje met groen"
dan zou ik dat in eerste instantie niet zomaar doen.
Maar bij dit plaatje zijn het toch díe kleuren die ik gebruiken moet.
Gelukkig komt het samen met de Te Gekke Krijtjes altijd wel goed.


Een borduurkaartje uit de serie Stitch and Do Cards Only set 49 heb ik gekleurd met 2 groene Te Gekke Krijtjes. Daarna geborduurd met groen, oranje en lichtbruin garen. Tot slot het 3D plaatje van Jeanine's Art in het midden geplakt. Paar hobbydotstickertjes hier en daar en uiteindelijk toch heel tevreden met mijn kaart.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je ergens aan begint en dan denkt: "waar begin ik eigenlijk aan...?" maar uiteindelijk wordt het toch nog wat moois?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooi kaartje Petra, en die kleuren heb je hier perfect gebruikt!
    Dankjewel voor de prachtige verjaardagskaart die ik ontvangen heb, altijd een kadootje om te krijgen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46