Muis slaapt in bloem (1 van 2)

Verre reizen zitten er dit jaar niet in,
maar ach, dicht bij huis heb ik het ook wel naar mijn zin.
Ik lig in mijn bloembedje heerlijk te dromen
over parelwitte stranden met wuivende palmbomen.


Ben je geabonneerd op de nieuwsbrief van Te Gek!? Dan heb je gisteren een mail gekregen met een filmpje waarin ik laat zien hoe je deze kaart zelf kunt maken.

De achtergrond kleurde ik met de Te Gekke Krijtjes. Het slapende muisje is een stempel van Impronte d'Autore en is verkrijgbaar bij Te Gek!  Deze kleurde ik in met Minabella potloden.

Verder gebruikte ik nog het cirkelsjabloon en een stempel van een takje.

Heb je óók zin om zo'n kaartje te maken? Laat je creatie zien op de Facebook pagina van Te Gek! Uiteraard mag het ook een andere variant zijn. We zijn erg benieuwd naar jullie Te Gekke creaties 😊

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Super leuk! Heel mooi . Relaxen kan ook gezellig in de tuin of in een park.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ja gisteren kreeg ik het filmpje per email binnen, Petra!
    Ik moet em alleen nog even bekijken, maar dat komt goed!
    Hdt kaartje is weer zo leuk en fris gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net het filmpje bekeken hoe je dit kaartje hebt gemaakt. Weer een paar leuke tips zaten erbij.
    Heel mooi kaartje Petra
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een super mooi kaartje geworden Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, mooi op rijm Petra. Een hele mooie kaart in frisse kleurtjes . Laat dat lieve muisje maar lekker dromen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nieuwsbrief? Nee, ik ga me meteen aanmelden!
    Je kaart is enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi gedaan.Misschien dat je ook met de stempel van de muisjes op een slee een voorbeeld wilt maken? Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Petra.
    Erg leuk kaartje heb je gemaakt!
    De droom van het muisje bevalt me wel :)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46