Muis slaapt in bloem (2 van 2)

Zag je ons broertje vorige week op dat kaartje in het groen?
Die lag zo heerlijk ontspannen een dutje te doen.
Nou, daar hadden wij ook wel oren naar.
Gelukkig was een kaartje heel snel klaar.
We kropen in de bloembedjes echt heel gauw
en liggen nu prinsheerlijk op deze kaartjes in roze en blauw.


Dezelfde techniek gebruikt, maar door de andere kleuren zien ze er totaal anders uit. Met het cirkelsjabloon en Te Gekke Krijtjes een cirkel in het midden gekleurd. Langs de randen gekleurd met de Te Gekke Krijtjes en een aantal bladeren gestempeld.


Het slapende muisje is een stempel van Impronte d'Autore (verkrijgbaar via Te Gek! en ingekleurd met Minabella potloden.

Het belooft dit weekend weer lekker weer te worden. Ik denk dat ik mijn hangmat dan maar eens op ga zoeken. Wat zijn jullie plannen dit weekend?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #490 add pink - fab 'n funky challenges
Challenge July 2020 - craft-deebowz
Challenge #40 - 2 crafty critter crazies


Reacties

  1. Pretty card with the sweetest image, lovely design and colours (both of them!)
    Thanks for playing along at Fab'n' Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Petra!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze muizenkaartjes vind ik supermooi, Petra!
    Mijn voorkeur gaat naar de blauwe versie,
    maar alleen om het feit dat blauw meer mijn kleur is...
    Heel mooi effect geeft dát randstempelen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my goodness! You had my attention with the first card, but that blue just took my breath away! These are stunning! Thanks for joining us at 2 Crafty Critter Crazies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card with a sweet little image, such a cutie, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje in het blauw gemaakt. Ik had hem in het groen gemaakt , maar blauw is nog mooier.
    Groetjes uit Brabant

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46