Kerstkaart op donderdag week 28

Zullen we een wedstrijdje doen met elkaar?
Hier ligt al een stapeltje sneeuwballen klaar.
Ik ga vast winnen en da's ook niet gek.
Want jullie kunnen helemaal niet van je plek !


De achtergrond van dit kaartje maakte ik met Te Gekke Krijtjes. Ik gebruikte hiervoor het blauwe krijtje uit de metallic doos en het zwarte en de blauwe krijtjes uit de basisdoos. Op maskertape tekende ik een paar bergen. Ik werk graag met maskertape want zo kan ik op mijn kaartje plekken afplakken die ik niet gekleurd wil hebben.

aan de hobbytafel

Voor dit kaartje heb ik verschillende stempeltjes van de stempellap Cool Buddies van Create A Smile gebruikt. Ik stempelde die op een reststukje papier en knipte ze na het kleuren uit. Ook de sneeuwballen heb ik gestempeld en uitgeknipt, hoewel ik, toen ik hiermee bezig was, wel even twijfelde... ze zijn wel errug klein om uit te knippen! Toch maar doorgezet en nu ik ze met 3D kit op mijn kaartje heb geplakt, is het eindresultaat toch wel leuk.


De stempelafdrukjes kleurde ik in met Minabella potloden.


Het is toch niet echt een eerlijk wedstrijdje van die pinguïn hè? Hij heeft pootjes om weg te rennen om de sneeuwballen te ontwijken en die sneeuwpoppen staan gewoon vast waar ze gebouwd zijn. Alhoewel... zie jij pootjes bij die pinguïn?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Kerstkaart op donderdag - 52 weeks to Christmas

Reacties

  1. Prachtig kaartje geworden! Heel leuk de stempels! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje leuke stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn de sneeuwpoppen en sneeuwballetjes leuk, en de achtergrond met de bergen is prachtig.
    Fijne dag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dat was het eerste wat ik dacht toen ik je kaartje bekeek na je leuke gedichtje: die pinguïn komt niet ver zonder pootjes...
    Maar je kaartje is weer een plaatje, mooi die bergen, wat kun jij toch altijd toveren met de krijtjes.
    Fijn dat je weer mee doet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ja die pinquin zal ook niet ver komen,
    Leuk dit kaartje, Petra!
    Je fotofilmpje is erg duidelijk van het vorige bericht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en super lief winters kaartje Petra...weer een super mooie achtergrond gemaakt met je krijtjes en die schattige stempeltjes maken er een vrolijke boel van!!!
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer super leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan Petra....top kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha super leuk kerstkaartje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi winters tafereeltje heb je weer gemaakt met de krijtjes Petra. Ha ha, die pinguin zal niet ver komen :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach wat een schatje een mooi kaartje vrolijk Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een mooie en leuke kaart, prachtige achtergrond en zo grappig, dat sneeuwballengevecht ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig winters tafereel. De pinguïn heeft zojn pootjes ingetrokken vanwege de koude sneeuw ;)

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart en super mooi hoe je dat doet met de krijtjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke, vrolijke kaart en wat een prachtige achtergrond maakte je. Het kaartje met het muisje is zo mooi en te schattig. Hierbij las ik ook over je FB-pagina en die heb ik gelijk geliked, kan ik je daar ook volgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je sneeuwlandschap heb je prachtig gemaakt! En wat zijn dat superleuke stempeltjes Petra!
    wondermooi kaartje!
    groetjes
    nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je me bent gaan volgen Petra, deze kaart is ook weer leuk! Ik heb nooit met de krijtjes gewerkt. Het ziet er erg mooi, en zacht uit. Groetjes en goed weekend alvast, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahahaha, helemaal leuk en grappig kaartje heb je gemaakt, geslaagd weer !
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your background is amazing! You created a very cute scene... Love it. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46