Uilen

Wat is dat voor lefgozer aan het einde van onze tak
Pas maar op dat ik je dadelijk niet pak
Ik weet zeker dat ik van je smullen zal
Één hap en je eindigt in een uilebal


De stempelafdruk van de uilen kleurde ik in met potloden. Voor de achtergrond gebruikte ik Te Gekke Krijtjes.  Rond de cirkel en in de linker bovenhoek wat takjes gestempeld om het een beetje aan te kleden.


Ik kan maar geen genoeg krijgen van die kiekeboekaartjes 😁 .

stempel uilen en takken Woodlands Owls HobbyART, stempel tekst CRAFTunlimited, inkt Versafine Shady Lane, Te Gekke Krijtjes groen en olijf, papier CRAFTsensations, bruine fijnlijner Hema 

Wat een mooie Koningsdag gisteren hè, heerlijk zonnetje erbij, lekker veel buiten geweest. Vandaag heb ik ook een vrije dag, maar er wordt regen voorspeld. Nog eens even bedenken hoe ik mijn dag in ga vullen. Maar ach, als ik niet naar buiten kan weet ik me binnen achter mijn hobbytafel ook wel te vermaken.
Wat zijn jullie plannen vandaag?

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat een leukerd, Petra
    En hahaha dat ieniemienie muisje erbij, zo grappig
    En wat mooi gekleurd met die paar gestempelde takjes
    Het model vind ik ook zo leuk!
    Ja gisteren was een mooie zonnige dag, vandaag wordt het wat minder maar ach we vermaken ons toch wel, nietwaar?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zo mooi en leuk om inspiratie van op te doen.
    Ik heb het stempelsetje met de uilen ook, gekocht vorig jaar op ArtSpecially stempelbeurs en nog niks mee gedaan. Geen inspiratie, maar daar zal nu wel verandering in komen.
    Je hebt ze prachtig ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat een grappige tekst bij het mooie kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uilenfamilie op je kaart Petra....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk je kaartje en je rijmpje ook 😀
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart met de uilen en die lefgozer op het eind. Je kiekeboekaartjes blijven leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kiekeboe kaart met de uiltjes Petra ,
    mooi ingekleurd
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als uilenfan ben ik al meteen verliefd op dit kaartje, wat een mooie creatie !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, wat een leuk begin van je blogpost! En je kaart is superleuk. Ik ken deze kaartjes heb ik ook wel es gemaakt, maar ik wet echt niet meer hoe het moet. Toch weer eens opzoeken. En ja, ik was in het Brabantse!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha wat een grappig kaartje leuk een kiekeboe kaartje
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige stempel van de uilen, en heel leuk dat kleine muisje er naast op de tak.
    Hele mooie kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk Petra , groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46