Muzikale hond

't Was onlangs dat ik een oproep las
"Wij zijn op zoek naar een contrabas"
Ik dacht dat is echt wat voor mij
Van muziek maken word ik helemaal blij 
Ik kom graag bij jullie in de band
Misschien worden we dan wel heel beroemd en bekend

 

Het kiekeboe kaartje beviel me goed, dus nog maar eens een variant gemaakt. Dessinpapier gevouwen en als basis gebruikt. Muziek notenbalk uit goud glanskarton gestanst.


Als je de kaart openvouwt komt er een andere tekst tevoorschijn. Binnenin een paar sterren gestempeld.


De digistempel kleurde ik in met potloden.

digistempel All That Jazz van Beccy's Place, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, papier Noor! Design, clearstempel tekst CraftEmotions, stans muziekbalk Amy Design 

Groetjes en houdoe, Petra 


Challenge 57 plaatje Beccy's Place + dessinpapier - Carlin's kaartenparadijs


Reacties

  1. Wat een leuk kaartje, Petra
    Die hond heb je zo leuk ingekleurd en dat grappige rijmpje erbij,
    Ook het model vind ik weer top!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kiekeboe kaart met de contrabas Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige kaart Petra en super gaaf gekleurd, toppie

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave kaart, Petra. Heel mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leukerd deze digi. Mooi kaartje heb je gemaakt. Waar kan ik het modelletje van dit kaartje vinden?
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip, heb al een filmpje gevonden

      Verwijderen
  6. Wat een super leuke kaart Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze hond met zijn contrabas ook zo geweldig mooi en wat heb je hem prachtig ingekleurd.
    Super tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46