Moped

Mannenplaatjes heb ik niet veel in mijn voorraad, dus mijn opdracht toen ik laatst op de Knotsgekke Kaarten Beurs was: op zoek naar plaatjes voor mannenkaarten. 


Nou dat viel nog niet mee. De keus is niet heel erg groot, of ze voldoen niet aan mijn wensen. Ik ben ook niet gauw tevreden moet ik bekennen, vind de plaatjes al gauw te soft of te kinderachtig.... tja


Toen kwam ik deze serie tegen met oude mopeds. Die vind ik eigenlijk wel erg leuk!

Op internet vond ik een leuk model: de Arrow Fold kaart. Het vouwen is niet moeilijk en het ziet er erg leuk uit.


3d plaatje Amy Design, papier blauwe moped CRAFTsensations, papier groene moped Polkadoodles, papier bordeaux moped Amy Design 


En zo heb ik zomaar in een mum van tijd drie mannenkaarten in mijn voorraadbakje.

Groetjes en houdoe, Petra 


Challenge 35 voertuig op je kaart - Girlz Creative Crafts




Reacties

  1. Leuk zeg deze vintagekaartjes, Petra
    ook ik vind plaatjes vaak niet zo geweldig, maar deze zijn erg leuk, ook het model heb je mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere mannenkaarten met de oldtimer brommers.
    Mooi nostalgisch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke serie en een mooi model. Die plaatjes zijn geweldig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaarten en mooi model ook.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het zijn leuke, stoere kaarten geworden Petra. Mooi model heb je gevouwen en die plaatjes zijn zeker leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie plaatjes op deze stoere kaarten. Leuk modelletje ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gave stoere kaartjes Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze mannenkaarten. Mooie plaatjes heb je gevonden op de beurs!
    EN het model is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn enig weer

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice card
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een nieuw woord bijgeleerd... Moped, nog nooit van gehoord! voor mij is dat gewoon een 'brommer' ;-)
    Mooie kaartjes ! Het is inderdaad vaak wat zoeken voor mannenkaarten...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46