Kerstkaart op donderdag week 16

Hopelijk verveel ik jullie nog niet met deze plaatjes, want hier ben ik weer met het knipvel van Marjoleine.


Deze keer emboste ik gebroken wit-kleurig papier met een embossingfolder. Met Te Gekke Krijtjes gaf ik de randen van het papier en de geëmboste delen kleur.


Het plaatje in het midden geplakt en onderin een tekst gestempeld. De sterren bedekte ik met een laagje glitterlijm.

knipvel Marjolein Zweed Creatief, embossingfolder Nellie Snellen, Te Gekke Krijtjes, stempel tekst Noor! Design, glitterlijm 


Wat vinden jullie van deze variant?

Groetjes en houdoe, Petra 


Kerstkaart op donderdag -  52 weeks to Christmas

Reacties

  1. Heel mooi deze plaatjes zo in de sterrencirkel. Geeft een mooie effect.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mooie kaarten heb je gemaakt Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee zeker niet, wat zijn ze prachtig, die sterrenrand is zo mooi!!
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaartjes Petra
    Mij verveelt het zeker niet , ik vind de plaatjes erg mooi bij het geheel!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Petra !!!!
    Mooi die sterren !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten met deze mooie plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartjes prachtig Petra....ze vervelen me zeker niet hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn mooie kaartjes en met die rand erom is het weer een ander gezicht toch? Mooi die rand ook! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie rand om de leuke plaatjes. Het zijn prachtige kaartjes, die niet snel vervelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vind ik ook twee mooie kerstkaarten Petra. Mooi om de embossing en de randen zo te accentueren in bijpassende kleuren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De plaatjes blijven mooi, net als je kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten hoor met die mooie sterrenrand er omheen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze enig gewoon. En doe er veel inspiratie uit op. Want ook bij mij zitten nog aardig wat oude knipellen in de map. Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart en wat een mooie embossingfolder is dat van Nellie Snellen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze kaarten zijn weer prachtig, Petra, met de mooie plaatjes en de mooie sterren.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe kerstkaarten, leuk hoe je de kleurtjes hebt aangebracht!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46