Stippen

Wat heb ik genoten van het heerlijke zonnetje afgelopen zaterdag. Helaas was het van korte duur, want gisteren was het weer mistroostig en kil. Wel perfect weer om een nieuw stippatroon uit te proberen.


Dit is het nieuwe patroon DotUnder van Stipstijl. Het is eigenlijk bedoeld voor op een onderzetter. Die had ik niet in huis en wilde toch graag gaan stippen. Dit bordje lag nog wel te wachten om eens bestippeld te worden. Dus het patroon op dit bordje gestipt. Met het patroon alleen in het midden vond ik mijn bordje toch wat kaal. Daarom heb ik er zelf een randje omheen bedacht.

Ik besloot om er qua kleuren een Koningsdag bordje van te maken.


Het patroon en de videocursus kreeg ik van Stipstijl omdat ik in december een early bird ticket voor de Dot Along kocht. Als je denkt "ik wil ook gaan stippen, maar weet niet hoe of wat" dan is deze video zeker een aanrader. Het patroon is niet moeilijk, snel klaar en Nienke legt je alles heel goed uit. Ik verdien niks met deze promo trouwens, ik word gewoon zo enthousiast door hoe Nienke alles uitlegt, als je ook gaat stippen zul je gaan begrijpen wat ik bedoel. Maar pas op, voor je het weet ben je #stipverslaafd 🤣

Groetjes en houdoe, Petra 





Reacties

  1. Wat een mooi gestipt bordje, Petra. Ik ben groot fan van Nienke, vind stippen ook heel ontspannend, maar kan er helaas steeds geen tijd voor vrijmaken. Ik ben vorig jaar blijven steken bij de Dotalong.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je weer mooi gestipt Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en ik kan me indenken dat je het wat kaal vond. Stippen is erg leuk! Ik heb het gedaan en heb het spul in huis... toch weer eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt Hollands bordje! Ik ben ook grote fan van Nienke, maar dat wist je wel 😉. Vreemd dat je zo moeilijk kan reageren op mijn blog en dat van anderen. Maar gelukkig kon ik je hele enthousiaste reactie lezen op mijn feest-tafelkleed. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gestipt bordje, Petra
    Wat een gezellige kleurtjes en patroontjes
    Ja ik ben ook verslingerd geraakt aan stippen echt leuk om te doen, momenteel ben ik op stof begonnen en ook dat lukt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig stippelwerk Petra. Leuk in de Hollandse kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha ik moest lachen om je woord 'stipverslaafd'.
    Zo te zien heb je het vaker gedaan, wat heb je dit schitterend gedaan.... zo ontzettend precies! Geweldig. Ik vind je kleurenkeuze ook helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46