Toffifee

Toen ik onlangs met mijn vriendin mee mocht rijden naar de KreaDoe, wilde ik haar niet alleen geld geven om samen de benzinekosten te delen. Daar hoort natuurlijk ook een kadoosje bij.

Ik kocht een doosje Toffifee en sneed een ovaal uit de voorkant van de verpakking. De maten van de voorkant nam ik over op wit papier en sneed daar ook een ovaal uit.

Ik stempelde er wat bomen op en kleurde de rest in met inkt.

Het eekhoorntje stempelde ik op een stukje papier en kleurde deze in met aquarelpotloden. Ik knipte hem uit en plakte daarna alles op de doos. De verpakking schuift over de toffifeedoos heen, dus als de snoepjes opgegeten worden, blijft de verpakking mooi heel 😀

stempel eekhoorn, bomen en tekst Different Colors, Distress Ink bomen en groen Crushed Olive, Mowed Lawn, Peeled Paint, Forest Moss en Vintage Photo, lucht Tumbled Glass, Salty Ocean en Stormy Sky, aquarelpotloden Inktense Derwent, stencil CRAFTsensations, Nuvo Drops Bottle Green

 
Ik maakte ook nog een doosje voor mijn schoonzus als dank voor haar gastvrijheid toen we daar een kletseldag hadden. Bij deze emboste ik de achtergrond met een stencil waarna ik het met inkt kleurde. Voor het inkleuren van de stempelafdruk van de lampionplant gebruikte ik Zig markers.

stempel lampionplant Different Colors, inkt Different Colors Juice Orange, Distress Ink Fossilized Amber, Wild Honey, Spiced Marmelade en Vintage Photo, stencil Botanical Leaves CraftEmotions, Zig clean color real brush markers, stans ovaal Nellie Snellen, stans labeltje Yvonne Creations 

Ik weet niet wat er leuker is, zo'n kadoosje ontvangen of zo'n kadoosje maken. Ik heb er in ieder geval heel veel plezier aan gehad tijdens het maken. Hoewel het moeilijk was om van de Toffifee af te blijven, normaal zijn ze met bruine chocolade, maar deze speciale editie is met witte chocola... mmmm

groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Wat zijn jouw doosjes prachtig geworden, Petra. Geweldig goed idee. Als de fabrikant van Toffifee dit ziet, doet hij meteen een grote bestelling bij je!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch idee om zo'n mooie doosjes maken.
    Dit heb je echt wel heel knap gemaakt.
    Het eekhoorntje is ook een hele mooie en mooi ingekleurd, alsook het achtergrondje ziet er supermooi uit.
    Ze zullen er wel heel blij mee geweest zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat zijn echte cadeautjes! heel mooi gemaakt.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel, heel mooi gedaan ! Mooi om te geven, maar ook mooi om te krijgen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk chcokadootje, Petra
    Echt superleuk gemaakt en prachtig ingekleurd
    En wat lekker zeg die toffifees, hmmm
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie doosjes Petra prachtig kleurwerk
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze doosjes. Ik weet ook niet wat leuker is...het maken geeft veel voldoening natuurlijk. Maar degene die het krijgt kan het lang bewaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn heel leuk, om te maken en te krijgen. Plezier in het maken en ook als je ziet dat iemand er blij mee is!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige doosjes heb je er van gemaakt. Leuk om te maken, leuk om te geven en leuk om te krijgen. 3x plezier van 1 doosje dus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof ideetje voor zo'n kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je ze leuk gemaakt zeg, je zult het naar cadeau krijgen….x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enige kadoosjes zijn dit geworden. Superleuk denk ik om te maken, en net zo leuk om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie cadeau doosjes heb je van die toffifee gemaakt. Zeker leuk om te maken, te geven en te krijgen. Knap dat je eraf kon blijven Petra.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt deze doosjes prachtig gemaakt. Van die witte kan ik wel afblijven. De originele bereiken geregeld hun bestemming niet...hahaha.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kadoosjes heb je gemaakt Petra in herfstsfeer, het is fijn om ze te maken, maar ook heel fijn om ze te krijgen, heel dankbaar. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige doosjes met wat lekkers erin, leuk dat je met ons mee doet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46