Joop is jarig

Vandaag is Joop jarig, de man van Margreet. Hij mag vandaag 75 kaarsjes uitblazen. Margreet deed een oproepje om hem met heel veel felicitatiekaarten te verrassen.


Het vosje stempelde ik op ecrukleurig papier en kleurde die in met aquarelpotloden. Met de ScanNCut maakte ik de tekstcirkel. De letters bedekte ik met glittergloss. Dat zie je op de foto niet zo goed. Het is ook niet echt heel veel glitter, precies genoeg voor een mannenkaart denk ik 😊. Het bruine karton heb ik met een stencil met blaadjespatroon geëmbost. 

stempel vos Different colors, aquarelpotloden Inktense Derwent, stencil CRAFTsensations 


Ik ken Joop niet, dan is het lastig om iets te kiezen voor op de kaart, waar houdt hij van...? Daarom koos ik deze vos, lekker actueel, hij is tegenwoordig zo vaak in het nieuws. Maar deze heeft een lief snoetje, die bijt vast geen schapen dood.

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat geweldig is die gepersonaliseerde tekstcirkel, Petra. Dat is het handige van zo'n ScanNCut. De vos heeft idd een lief snoetje en je hebt hem prachtig ingekleurd. Joop slaapt nog en heeft deze mooie kaart dus nog niet gezien....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joop heeft je kaart bewonderd en was er erg blij mee. Vond de vos op de postzegel nog een mooi detail!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. ach, hoe leuk is dit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart voor Joop Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige verjaardagskaart voor de jarige Joop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke felicitatiekaart voor Joop, Petra!
    Prachtig dat vosje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje voor de jarige. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele gave kaart voor de jarige Joop en ik lees al dat Joop er (natuurlijk) blij mee was xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele mooie stempel van de vos en hoe kan het ook anders, fantastisch ingekleurd.
    Een prachtig kaartje voor Joop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf die gepersonaliseerde tekstcirkel Petra. Ik heb ook de ScanNCut maar zou niet weten hoe dit moet LOL.
    Dat lieve vosje heb je heel mooi ingekleurd. Een mooie felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46