Kerstkaart op donderdag week 44

Afgelopen zaterdag had ik met een aantal vriendinnen een kletseldag. Meestal zitten we meer te kletsen dan te freubelen, maar deze keer heb ik mijn dag eens echt productief besteed.

 
Op zo'n dag lenen we elkaars stempels en stanzen en geven we elkaar ideetjes als je zelf even zonder inspiratie zit.

 
Deze leuke kerstballen zaten op een stempellap van mijn schoonzus. Ik stempelde ze op wit papier en kleurde daarna de achtergrond met inkt en stempelde een paar dennentakjes.

Vervolgens kleurde ik de ballen in met Distress inkt en potloden.

Thuis maakte ik de kaarten af door er een gescheurd gekleurd papiertje onder te plakken en daarna op een basiskaart.

stempel kerstballen en takken Jeanine's Art, stempel tekst Marianne Design, inkt achtergrond Distress Ink Crushed Olive, Mowed Lawn en Memento Cottage Ivy, inkt kerstballen Salty Ocean, Chipped Sapphire, Shaded Lilac en Wilted Violet, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, Nuvo glitter gloss 

Ik heb die dag nog meer kaarten gemaakt, maar die bewaar ik voor volgende week, tot dan !

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Gezellig zo'n kletseldag. En je kaarten zijn ook zo leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kerstkaarten fijn dat de dag gezellig EN productief was.
    gezellig dat je er bij bent deze week.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaarten Petra
    Leuk dat je elkaars knutselspulletjes dan kunt gebruiken en gezellig samenbknutselen!
    Met mooi resultaat dat gescheurde randje vind ik xo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt en fijn dat het gezellig was.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige kerstkaarten gemaakt op je gezellige knutseldag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn prachtig Petra. Zo mooi gemaakt. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vaak gaan knutselen met je vriendinnen, je kaarten zijn zo mooi geworden en prachtig ingekleurd.
    Groeten,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten, Petra! En wat goed, zo'n productieve kletseldag. Ik kletsel af en toe met een vriendin, maar de dagen met meerdere mensen laat ik nog even aan me voorbij gaan vanwege de vele prikkels.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n kletsel en freubeldag. Een mooi kaartje met de kerstballen en takken erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat MOOI gedaan Petra....en de gescheurde stukken papier erachter geeft het iets speciaals!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie kaartjes en dat randje is heel leuk bedacht! Geeft het net iets extra's. fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaarten! Dat gescheurde randje is ook een leuk idee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaarten !!!
    Geweldige kleuren !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig zo'n kletsel en freubeldag. Een mooi kaartje zo met die kerstballen en takken erop.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi Petra, je kerstkaarten stralen me tegemoet. Mooi opgebouwd en dat gescheurde randje geeft een leuk effect. Gezellig zo'n productieve knutseldag.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat zijn ze mooi, Petra. Prachtige achtergrondjes, mooi gekleurde ballen en dat gescheurde randje maakt het helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjonge wat ben je toch een kunstenares met inkleuren Petra, dat was een gaaf dagje zo samen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes zijn het! Superleuk idee om die randen te scheuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooow wat is dit geweldig mooi Petra!
    Mooie kleurtjes en die achtergrond.... zo supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46