Kerstkaart op donderdag week 47

Vandaag een snelklaar kerstkaartje. De mooie achtergrond komt uit een kaartenblok met lossen onderdelen, je hoeft ze alleen maar in elkaar te zetten volgens het voorbeeld. Dat vind ik meestal niet zo leuk om te doen, ik geef er liever mijn eigen draai aan.
 

Daarom heb ik alleen de bomenachtergrond gebruikt. De vos gestempeld en ingekleurd met potloden en verhoogd op de kaart geplakt.

Twee dennenappels gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en op een strookje vellum geplakt waar ik met glitter embossingpoeder een tekst op stempelde.
 
achtergrond plaatje DécoTime, stempel vos en tekst Different Colors, stempel dennenappels Create a Smile, potloden Derwent Inktense, embossingpoeder WOW! Long Island Teal 
 
Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaart, Petra! En inderdaad leuk om je eigen draai aan zo'n blok te geven.
    Fijn dat je er weer bij bent deze week op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, subliem ingekleurd, hihi ik dacht dat het een wolf was. Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met deze stempels op de mooie achtergrond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart, Petra
    Ik denk dat voor de creatievelingen, zoals wij dat zijn, die voorgestanste blokjes juist ons tegenwerken, maar jij hebt er ern supermooie draai aangegeven door het vosje en die leuke tekst op het vellum!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt met het bos op de achtergrond en het vosje ervoor Petra. Leuk de vellum band met tekst en dennenappels.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Petra. Ik ben ook niet zo van dat voorgestanste materiaal. Eigen inbreng en creativiteit is leuker.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zoals je de stempel ingekleurd hebt en zeker leuk om je eigen draai eraan te geven. Mooie kerstkaart Petra. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan met dit mooie papier op de achtergrond. ik heb dit ook en vind het moeilijk een kaartje te maken maar zo kan het ook! Leuk ideetje! Die vos is ook een leukerd! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige draai heb je eraan gegeven Petra. Die strook vellum staat er mooi bij en dat vosje steelt de show!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart! Wat is dat een mooie vos en je hebt hem zo mooi ingekleurd.
    Die kant en klare blokjes blijven hier ook liggen. Ik gebruik dan vaak ook alleen de papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Petra! Misschien heb ik dat blok ook, zit ik me te bedenken....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart.
    De achtergrond mag misschien wel gemakkelijk zijn, maar is heel mooi en past goed bij de stempel.
    Ik weet dat het een vos is , maar door hem zo in te kleuren zie ik er een wolf in.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hi petra de ster kerst kaarten passen mooi in een a5 envelop van de action

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46