Condoleance

Telkens denk ik, mijn voorraadje condoleancekaarten is nog toereikend, maar dan plots heb ik er ineens weer veel nodig. Eigenlijk wel triest... Maar het is geen straf om ze te maken, dus hier weer een serie van vier.
 
Deze keer gekozen om alles met aquarelpotloden te doen. Ze zijn niet alleen handig om stempelafdrukken mee in te kleuren, maar je kan er ook mooie achtergronden mee maken.


De bloem en de tekst heb ik eerst op papier gestempeld. De bloem ingekleurd en daarna een cirkelstencil over het papier gelegd. Met de potloden een cirkel gekleurd.

 
 Met een stencil en inkt maakte ik wat figuurtjes in de cirkel.

 
Met de scorepal een embossinglijntje rondom getrokken.


stempel bloem onbekend (geleend van Gemma tijdens onze kletseldag, dankjewel Gemma), stempel tekst Joy! Crafts, potloden Derwent Inktense, stencil CRAFTsensations, Distress Ink Tumbled Glass, Tea Dye en Ground Espresso, inkt tekst Memento Potter's Clay, Rich Cocoa, Northern Pine en Cottage Ivy, embossingpoeder wit WOW!, witte hobbydotstickertjes 


Welke kleurencombinatie is jullie favoriet?

groetjes en houdoe, Petra


Uitdaging #173 Condoleance - Kaartjes Inspiratie Challenges Blog 

 

Reacties

  1. Wat een prachtige serie kaarten, mijn favo is de bruine. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie reeks rouwkaartjes Petra!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie serie en ik heb niet echt een voorkeur voor de kleur. Mooie teksten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn wel heel erg mooi, ja die hebben we soms meer nodig dan we willen..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten Petra. En weer zo mooi kleurwerk.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je ze vaak nodig hebt, maar je hebt weer een prachtige serie ter aanvulling gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie kaartjes Petra. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi allemaal!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige condoleancekaarten, Petra
    Ik vind beiden even mooi, prachtig met die cirkels!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt.
    Die mooie tak past er heel mooi bij.
    Dit heb je weer fantastisch gemaakt Petra.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh dit is MOOI!! ik vind beide kleurstellingen mooi maar de groene vierkante kaart springt er voor mij uit. die vind ik echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow schitterende kaarten Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46