Opkikkerdoosje

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Voor een vriendin die een misstap deed over een drempeltje, maakte ik een klein doosje om haar een beetje op te vrolijken.

 
Het melkpakdoosje sneed ik uit met de ScanNCut, voor de 'raampjes' deed ik mica. Met een stansje gras uitgesneden en onderaan op het doosje geplakt.


Een aantal kikkers gestempeld en ingekleurd met Zig markers.


De kikkers her en der op het pakje geplakt. Tekstje erbij, lintje erdoor, (op)kikkersnoepjes erin en klaar !

patroon Milk Treat Box van DreamingTree, papier CRAFTsensations, stans gras Love2Craft, stempel kikkers Katzelkraft, Zig clean colour real brush markers, stempel tekst Different Colors

Die kikkersnoepjes staan wel erg leuk zo bij het opkikkerdoosje, maar eigenlijk vind ik die snoepjes ontzettend vies. En ik geef niet graag iets weg wat ik zelf niet lekker vind. Dus ik heb de kikkers eruit gehaald en gevuld met lekkere chocoladesnoepjes hahaha.

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Ontzettend gaaf doosje voor de pechkikk uhh vogel….ik vind chocolaatjes ook lekkerder dan die vieze kikkertjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk opkikkerdoosje, Petra
    Daar zal je pechvogel vriendin blij mee zijn
    En inderdaad chocolaatjes zijn lekkerder dan die rubberachtige kikkertjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n vrolijke kikkers gaat dat wel lukken om je vriendin wat op te vrolijken.
    Een leuke versiering voor je doosje.
    Ik zie er ook van die lekkere kikkertjes inzitten, mmmm ik lust ze wel.
    Voor mij geen verschil met chocolaatjes, maar ik ben die vriendin niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dit doosje en die kikkers vind ik ook erg grappig
    Het zal vast in de smaak vallen
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt deze kadoverpakking. En toepasselijk die kikkersnoepjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult maar maar zo een leuk doosje mogen ontvangen.
    Ook al heb je een beetje pech gehad.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi doosje Petra,,,,,,,,,,,,,,,,, ik had gemaild voor je verjaardags datum, maar ik denk dat het niet gelukt is......... ik weet het is in febr maar de datum weet ik niet meer.............. wil je het even doorgeven
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaa.... ik ben er heel blij mee. Staat nog te pronken op het dressoir. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46