Stippen

Wat vinden jullie er nou van dat de winkels al weken vol liggen met paaseitjes? Het is nog lang geen Pasen... Tot nu toe kan ik me nog goed bedwingen en heb nog geen paasei gekocht.
 
Wat ik dan weer wel moeilijk vind, is om paasgerelateerde koekjes te laten liggen in de winkel...., zoals deze mergpijpjes die normaal wit zijn, maar nu voor de gelegenheid geel.
 
 
De gele mergpijpjes passen mooi bij dit bordje dat ik onlangs stipte. Het bordje is een vondst uit de kringloopwinkel. Het stippatroon is patroon Beau Blom uit het d.i.y. inspiratieschrift van Stipstijl.

Ik moet bekennen dat de mergpijpjes niet heel lang op het bordje bleven liggen....
(Wél gedeeld met mijn zoon haha... niet stiekum zelf twee exemplaren op).

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. mooi gestippeld bordje Petra, bij mij zouden ze ook niet lang liggen hoor.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dit schaaltje Petra
    En ooo wat lekker, maar eh iets minder goed voor de lijn....
    Ik heb mezelf ook nog kunnen bedwingen wat de paaseitjes betreft...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja bij mij zouden de koekjes ook niet lang blijven liggen hoor ook al presenteren ze zo mooi op je prachtig gemaakte bordje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan zeg dat stippen. En die paaseitjes in de winkels...tja, aangezien ik herstellende ben van een nieuwe knie operatie kom er er niet maar...mijn man wel en ja, die heeft al weer een flinke zak gekocht (ik heb er net twee opgepeuzeld, lekker joh)
    Grietjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk bordje Petra, gelukkig lust ik deze koekjes niet 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk stipwerk, ja hier in de kringloop ook voldoende bordjes om te stippen maar ik ben er nog niet aan begonnen :-) Het zijn geen paas koekjes maar lentekoekjes (dan voel je je niet zo bezwaard :-) ) Hoewel de lente eigenlijk ook pas over 4 weken begint

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46