Jason

Vorige maand werd één van mijn collega's voor het eerst vader. Daar moet natuurlijk een speciaal kaartje voor gemaakt worden.

 
Toen ik het geboortekaartje zag, dacht ik meteen: hé, die bladeren, ik heb stempels die daar heel veel op lijken 😀. Leuk om mijn kaartje een beetje in de stijl van zijn kaartje te houden.


 
Het patroon voor deze kaart vond ik op YouTube. Op wit papier stempelde ik hier en daar diverse bladeren.

 
Ik maakte een foto van het olifantje op het geboortekaartje en importeerde die in de ScanNCut machine en liet de machine het daarna uit oranje spiegelkarton snijden. Met het ontwerpprogramma van deze machine maakte ik ook de letters aan de cirkel.

 
Als je het kaartje openmaakt schuift er een andere tekst naar voren. De tekst maakte ik op de computer.


stempel bladeren StudioLight/Karin Joan, Distress Ink Victorian Velvet, Peeled Paint en Spiced Marmelade, groen Te Gek Krijtje, ScanNCut

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Wat een supergave kaart voor de kleine Jason, handig zo’n machine waar je dit mee kan maken Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt! En handig dat je zo'n machine hebt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Petra!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk felicitatiekaartje, Petra
    Mooi gelift!
    Ja zo'n machine is handig, Richard heeft een Cameo
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een heel leuk kaartje voor de kersverse papa geworden.
    Leuk om je kaartje uit te werken naar het geboortekaartje.
    Daar ben je heel goed in geslaagd Petra.
    En het is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaart heb je gebaseerd op het geboortekaartje gemaakt Petra. Een leuk model en mooie stempels heb je gebruikt. Gaaf wat je met de scanNcut machine hebt gemaakt, het ziet er heel professioneel uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46