Hondjes

Hoe is het met jullie, allemaal veilig? Hopelijk niet te veel schade door die storm gisteren. Tjonge jonge, wat ging het tekeer. Ik dacht, ik vertrek lekker naar mijn hobbyplekje op de zolder, zo kom ik de middag wel door. Maar ik zat er niet echt op mijn gemak. De wind rukte aan het dak, de lamp ging constant heen en weer, alles piepte en kraakte... Gelukkig bleef alles heel en lukte het om twee kaartjes te maken.

 
Voor deze kaart gebruikte ik weer wat papier dat al heel lang in mijn laatje ligt. Het is papier met houtstructuur. Laat dat nou nét goed van pas komen voor de uitdaging van Carlin's Kaartenparadijs
 
 
Maar toen ik alles geplakt had, zag ik dat ik niet goed gekeken had. De uitdaging is: iets van hout/houtstructuur + embossing.


Toen heb ik nog maar een kaartje gemaakt en deze keer emboste ik de groene cirkel. Het was niet zo heel duidelijk dus bedekte ik de geëmboste sterretjes met glitterlijm waardoor ze beter te zien zijn.
 
Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Kaartjes Inspiratie Challenges. Er werd speciaal gevraagd: let op de tag. Dus maakte ik een klein tagje met een tekst en schoof deze onder het plaatje. 


Plaatje onbekend (ooit eens ergens gekregen) stans labeltje onbekend (ook al gekregen, zonder productnaam erop), papier Leane Creatief, stans vaandeltjes CREAlies, stans cirkel Action, houten figuurtje Aurelie, sterrenstencil en touwtje CRAFTsensations, Nuvo glitter drops White Blizzard

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een leuke hondenkaartjes Petra!
    Mooi gemaakt!
    Ja het windje ging goed tekeer, wij gelukkig ook geen svhade
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes voor de hondenliefhebbers onder ons.
    Ze zijn heel schattig en mooi.
    Nummer 2 is helemaal naar ons thema gemaakt, dus perfect als deelname aan de lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt voor je deelname en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met het hondje erop. Heel mooi gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, Petra.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei heel leuk! Die sketch van KIC is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten met de schattige hondenplaatjes Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap ik best dat het erg eng was op zolder, daar hoor je alles het beste.
    Bedankt voor je deelname bij KIC je kaartjes zijn heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge, Groetjes Helma DT Kic

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46