Auto

In mijn plaatjesverzamelmap vond ik nog twee gave auto's. Een nostalgische kever en een Porsche. Ze wilden niet langer opgesloten zitten en reden de map uit, op weg naar een kaartje.

 
Het grijze rechthoekje emboste ik met een stencil en kleurde het daarna met inkt.


De pijlen stanste ik uit holografisch papier, dat glanst en glittert zo leuk. Verder maar niet te veel poespas erop voor een mannenkaartje denk ik.
 
 
Voor deze kaarten gebruikte ik sketch #693 van Sketch Saturday. Bij Alphabet Challenge is de uitdaging: 'V for vehicle'.


stencil Chevron Pattern ScrapBerry's, Distress Ink Iced Spruce en Black Soot, stans pijlen CREAlies, plaatje Amy Design 

Mijn man rijdt niet graag in de auto (die kiest liever voor de motor haha), ik daarentegen vind het heerlijk. Als we op vakantie gaan en een lange rit voor de boeg hebben, ben ik meestal degene die de meeste kilometers verslijt. Heerlijk lekker doorrijden over de snelweg of op ons gemakkie langs mooie wegen.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat twee mooie strakke kaarten heb je met deze auto's gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zeggen prachtige mannenkaarten, alhoewel de moderne vrouwen ook veel aan het stuur zitten. Zo zie je maar dat jij ook de chauffeur bent en bij ons is dat niet anders.
    Leuke kaartjes Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Petra
    De autoplaatjes zijn mooi en komen goed uit op het papier!
    Hier hetzelfde, Richard rijdt ook nooit auto, door weer en wind op de motor en heel veel op de fiets of mountainbike als het maar 2 wielen heeft
    Zelf rijdt ik ook liever op de fiets of mountainbike, maar met dit baggerweer ben ik toch blij dat ik een autootje heb....
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stoere kaartjes, mooi zijn ze!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaartjes en leuke plaatjes heb je hiervoor gebruikt. Nog een fijne zondag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, heel leuke kaartjes zijn het. Perfect voor een man. Veel mannen houden van strak en eenvoudig, dus dat zit wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great cards Petra - I love the embossing detail in the background. Thank for joining us in our 'vehicle' theme at the Alphabet Challenge. Deborah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are marvelous!! I love that blue Bug with black. Clever paper you created with emboss and blend! The shiny arrows are a perfect finish! Thank you for sharing with us at Sketch Saturday. Dena J, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great cards - love the colours and the way you used the images. I never had a Beetle - but was very fond of the Porsche I did own for a few years. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46