Kerstkaart op donderdag week 6

Deze week een kerstkaart met een plaatje wat al heel lang ligt te verstoffen in mijn voorraadmap. Hebben jullie dat ook dat je telkens weer naar een nieuwer exemplaar grijpt, en die oude blijven maar liggen...
 

Ik heb besloten dat ik die oude voorraad nu eens goed door ga spitten. Wat ik echt niet mooi vind, gaat aan de kant (lees: prullebak) en de overige ga ik vanaf nu eens eerst gebruiken. Ze zijn toch eigenlijk te mooi om te laten liggen?



Voor deze kaart gebruikte ik deze sketch van 52 Christmas Card Throwdown.
 

plaatje Precious Marieke, tekst Joy!Crafts, Versafine Imperial Purple, stencil sterren CRAFTsensations, dessinpapier hoekje gekleurd met Te Gek Krijtje 

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Een mooie kaart en dit plaatje is prachtig. Het is heel herkenbaar dat de nieuwe plaatjes steeds gebruikt worden en de oude blijven in de map. Maar ik heb zo'n moeite met iets weggooien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad we herkennen het, en sommige komen nooit meer aan de beurt.
    Wij zijn blij dat we deze mooie kaart te zien krijgen.
    Fijn dat je we meedoet deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met deze sketch Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie rustige kerstkaart heb je met de leuke sketch gemaakt Petra.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar hoor, dat gebeurt mij ook. Ik heb afgelopen week heel veel opgeruimd en kwam toch ook nog veel tegen wat nog super leuk is en zeker nog ga gebruiken. Maar jouw kaartje is heel erg mooi geworden hoor.

    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk om de bezem er eens door te halen, de oude blijven toch maar liggen.En meestal vind ik zelf de laatste altijd het mooiste hahaha.
    Leuke kaart geworden, mooie ster.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart in die tinten !!!
    En de prullenbak komt bij mij wel vol hoor !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie zachte kerstkaart heb je gemaakt.
    Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met restjes dessinpapier. Komt mooi rustig over met die strookjes en de ster erop.
    Proficiat met je verjaardag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben het met je eens, toen je ze kocht vond je ze toch ook mooi. En deze plaatjes van Marieke zijn tijdloos.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh is dat de reden, dat ik zoveel hobbyspullen heb...... Heel inspirerend om te zien, dat je met die "oude" plaatjes zulke enige kaarten kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje, Petra
    Ik ben ook in de opruimmodus
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed plan om je mooie plaatjes bij de hand te leggen en op te gebruiken. Ik herken het wel. Af en toe haal ik de bezem er ook door en dan geef ik ze door aan iemand die er nog wel iets mee kan en wil :-) Ik vind de prullenbak lastig.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt. Ik heb ook nog heel wat oude plaatjes liggen maar ik heb moeite met weggooien. Dit plaatje vind ik nog steeds mooi en stijlvol, mooie kaart maakte je ermee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed plan Petra! Deze is heel leuk, dus dat komt vast goed. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat is en goed idee. Ik bewaar ook van alles en dan denk ik: het ligt niemand in de weg, dus waarom wegdoen? Maar eigenlijk moet ik ook eens door mijn voorraad plaatjes. Er zitten er gewoon bij die ik echt lelijk vind... Deze van jou zou ik zeker bewaren en gebruiken. Mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker weten dat dit plaatje erg mooi is en het is nu een prachtige blikvanger op je leuke kaart Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a wonderful creation using the sketch from 52CCT. I love the colours of your project. Thanks for playing along with us at 52 Christmas Card Throwdown Challenge. I hope that you will join us again.
    Tracy B (DT Member)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46