Kleurenkaartenteam augustus

Hier zijn we weer met de laatste woensdag van de maand, tijd voor het Kleurenkaartenteam. De kleuren van deze maand zijn turquoise en geel.
 

Ik stempelde een aantal bloemen op een kaart. Met een sponsje bracht ik heel licht inkt aan rond de bloemknoppen en over een klein gedeelte van de stelen en blaadjes. De bloemknoppen kleurde ik in met markers.


Stempels bloemen en tekst Different Colors, Distress Ink Broken China en Wild Honey, Zig clean colour markers, dessinpapier CRAFTsensations, stans Love2Craft 

Op Martina's blog vind je een lijst met bloggers die zich ook wagen aan deze kleurencombinatie. Wil je inspiratie opdoen, ga dan zeker even kijken.

 
Bij deze cadeaulabeltjes stempelde ik eerst de bloemen. Daarna bracht ik met geel ruimschoots kleur aan over de stempelafdruk heen. Het overige deel van het kaartje kleurde ik turquoise. Vervolgens kleurde ik de bloemen in met potlood. Toch miste ik nog iets... en besloot met een stencil wat bladeren onderaan het labeltje te kleuren. Een paar reepjes washitape erop en het was al meer naar mijn zin.
 

Stempel Different Colors, Te Gekke Krijtjes, Faber-Castell Polychromos, label ScanNCut, stencil CRAFTsensations
 
groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Supermooi weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi Petra
    De kaart vind ik zo mooi wat betreft kleur en stempelwerk
    De labeltjes zijn ook erg mooi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en labels in de kleurtjes van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi en een prachtige stempel! En ook de labeltje prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi allemaal! Ik vind de tulpen labels prachtig! En de andere bloemen ook! Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsjonge zeg, alles ziet er weer helemaal mooi uit. Ik dacht bij je bovenste kaart dat het lichte bramen waren. De tulpenlabels zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een moois laat je weer zien, Petra. Ik vind je bloemen heel mooi, maar toen had ik je labels nog niet gezien. Die vind ik nog veeeeeel mooier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig werk ! En de labeltjes superlief. Mooi om te geven en zeker om te krijgen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Petra, de labeltjes zijn lief, mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi weer geworden Petra!! Die kaarten en die labeltjes. Toffe stempels heb je gebruikt.
    En super benieuwd naar je kleuren combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Petra, zowel de kaarten als de labels. Bij de kaarten lijken de bolletjes van de bloemen er wel in relief op te liggen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke en zomerse kaart, je tags vind ik prachtig.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal leuk zijn je creaties geworden zo ! allemaal geslaagd, vind je labels heel erg mooi geworden,
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Petra,

    Wat een leuke bloemenkaarten! Super ingekleurd met de Zigs! Ook de labels zijn top...
    Leuke serie!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een knappe kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer heel creatief bezig geweest Petra, prachtige bloemen op de kaartje en leuk zo de mooie bloemen erop en de achtergrond weer mooi bijpassend ingekleurd
    De kleine tagjes met die mooie tulpen vind ik helemaal te gek
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes in de KKT kleuren Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaartjes laat je zien. Het lijkt zo kunstig maar zeker met de 2 tags geeft wel heel gaaf effect. Ook las ik net jou kerstkaartenbericht. Sterkte met je vader, zorgen matten je af, en gelukkig dat het iets beter gaat. De kaarten zijn prachtig. Eerlijk gezegd zou ik er zelf niet opkomen om glanskarton te gebruiken, maar wat een gaaf effect geeft dat en zeker ook in de kleuren die je gebruikt hebt.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo'n ander effect die eerste 2 kaartjes door gewoon de kleuren andersom te gebruiken! Prachtige tulpenlabeltjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat kan jij toch toveren. Met wat stempels, krijtjes,... maak je de mooiste dingen. Ook dit weer! Top! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46