Rijbewijs

Dat rijden stelt toch niets voor, vind je nie
Volgens mij heb ik dat zo onder de knie
Ik begin vast met oefenen met de winkelwagen
Nee, we gaan niet te hard, zit niet zo te klagen
Mijn rijbewijs heb ik zo te pakken zal straks blijken
Het was alleen wat moeilijk om die stapel soepblikken te ontwijken...
 
 
Het 3d plaatje is van Marij Rahder, de binnenkant van de kaart bekleedde ik met dessinpapier van Amy Design.

 
Bij de plaatjes van Marij Rahder zitten ook altijd leuke extra's, zoals deze tekstjes "je rijbewijs!" en "super".


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Geweldige kaart Petra en als je in de supermarkt alles weet te omzeilen moet het op de weg toch ook lukken (lol)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.... nou dit is wel een brokkenpiloot hoor! Heel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46