Luèn

Mijn collega kreeg onlangs een zoon en hij gaf hem de naam Luèn. Het geboortekaartje had een kraftkleur en was versierd met zilveren hartjes en spetters. Om hem te feliciteren maakte ik dit schudkaartje voor hem. 


Ik wilde een beetje in dezelfde stijl blijven als het geboortekaartje en gebruikte daarom kraftpapier als basis voor de kaart. Met een stencil en embossingpoeder maakte ik er zilveren sterren op. De naam sneed ik met de ScanNCut uit wit papier. Het schudkaartje vulde ik met allerlei zilver schudmateriaal.

zilver embossingpoeder Wow!, stencil sterren Kaisercraft, schudmateriaal Action

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Hele leuke, chique kaart voor je collega. Altijd leuk om het geboortekaartje te kunnen verwerken. Wat een schitterende kaarten voor het KKT, zeker de eerste vind ik heel erg mooi. Je ratjes kaarten zijn super gaaf geworden en zo anders alle drie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze schudkaart voor en geboorte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig felicitatiekaartje Petra
    Leuk om in de stijl van het geboortekaartje te blijven
    Mooi schudkaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46