Ratje

Voor dit drietal kaarten heb ik telkens dezelfde werkwijze aangehouden. Ratje gestempeld op papier, ingekleurd en gemaskerd en daarna de achtergrond gekleurd. En vervolgens gemat op een basiskaart met een glimmend strookje papier eronder.
 
 
De stempel van de rat is van Katzelkraft. Voor het inkleuren gebruikte ik Inktense potloden.
 
De tekststempel is van CraftEmotions. Het stencil wat ik hier gebruikte heet Bulles en is van Carabelle Studio. De gebruikte kleuren Distress Ink: Twisted Citron en Hickory Smoke.
 
Toen alles droog was kleurde ik sommige stippen in met Nuvo glitter drops White Blizzard.
 

Tekststempel van Noor!design, stencil Sunshine van Darkroom Door. Gebruikte kleuren Distress Ink: Stormy Sky en Blueprint Sketch.


En tot slot deze: tekststempel van Te Gek!, stencil van CRAFTsensations, Distress Ink: Fossilized Amber en Barn Door.
 

Ik hou ervan, van deze one layer kaartjes 😁

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ik vind ze ook geweldig Petra
    En door de kleurtjes zijn ze allemaal verschillend
    Die ratjes vind ik zo grappig, ik heb ze ook, ben ook groor fan van Katzelkraft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Petra!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 3 MOOIE kaartjes Petra. MOOI zoals je die 3 verschillende achtergronden hebt gemaakt.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het leuke kaartjes geworden.
    Mooie achtergronden en een leuk ratje erbij.
    Ook mooie teksten, vooral de laatste met de knuffel vind ik prachtig en heel passend in deze nare periode.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit papieren ratje is een schatje, echte vind ik wat minder. Je kaartjes zijn leuk en laten je ratje stralen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46