D'rop pot

Eén van mijn collega's heeft een andere baan gevonden. Dichter bij zijn woonplaats zodat zijn reistijd woon/werkverkeer aanzienlijk korter wordt.. Begrijpelijk van hem, jammer voor mijn collega's en mij. We gaan hem missen.

 
Als aandenken hebben we een aantal cadeautjes voor hem gekocht. Hij snoept graag, dus er was al snel bedacht dat er in ieder geval een snoeppot moest komen.

 
Met de computer printte ik een tekst op wit papier en sneed dit als een cirkel uit. Met een stencil en Te Gekke Krijtjes kleurde ik er een paar bladeren op. Later stempelde ik er ook nog wat bloemen en grassprietjes op.

 
Een hommeltje stempelde ik op een afvalstukje papier en kleurde deze in met potloden.

 
De cirkel plakte ik op de pot. Washitapeje op het deksel, cadeaulintje er omheen en de pot gevuld met diverse soorten drop. Zo.... hij kan ff vooruit !!
 

stencil Pronty, Te Gekke Krijtjes, stempel bloemen en gras Wildflowers HobbyART, stempel hommels Bee Friendly HobbyART, Faber-Castell Polychromos potloden, glitterlijm Nuvo


Elke keer als hij een dropje pakt, kan hij nog eens aan ons terug denken 😀
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. helemaal leuk is dit geworden ! mooi uitgewerkt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eat leuk om zo de drop pot te versieren
    Superleuk gedaan. Groeten 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk en lekker cadeautje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk, persoonlijk cadeau dat je heel leuk hebt bewerkt. Prachtig kleurwerk.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46