Kleurenkaartenteam juli

Het is toch werkelijk niet te geloven, nu is er al wéér een maand voorbij. Tijd voor het Kleurenkaartenteam! Ik maakte 3 kaarten met telkens dezelfde stempel, maar met een verschillende achtergrond. 

 
Bij deze eerste kaart stempelde ik de bloemen met zilver embossingpoeder, kleurde ze in met potloden en bracht een paar spettertjes aan.


Bij nummer 2 stempelde ik de bloemen, maskerde ze en kleurde daarna de achtergrond met inkt en een stencil. Klein gestanst randje erop en een paar rondjes die uit de openingen van het randje vielen. Op de bloemen smeerde ik Glitterlijm.

Martina regelt elke maand weer de organisatie rondom deze leuke uitdaging. De kleuren van deze maand zijn antraciet en turqoise. Op haar blog vind je een lijst met bloggers die deze maand weer mee doen.


Bij de derde kaart stempelde ik de bloemen, kleurde daarna de verticale baan met inkt en vervolgens de bloemen met potloden. 

stempel bloem Gummiapan, stempel tekst 1 Marianne Design, stempel tekst 3 Bij Hem schuilen Inkerbell Stamps, kleurpotloden Inktense, zilver embossingpoeder Wow!, Distress Ink, stencil Botanical Leaves CraftEmotions, stans Love2Craft, dessinpapier CRAFTsensations 
 
 
Groetjes en houdoe, Petra 


Reacties

  1. Heel mooie kaartjes, prachtig die bloemen en heel geslaagd in de KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit Petra 3 maar liefs en alle 3 schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooie kaarten heb je gemaakt ! vooral de eerste vind ik persoonlijk de mooiste. Helemaal toppie, de stempel zelf is dan ook wel heel erg mooi.
    Blij met je deelname deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG, MOOI en MOOI Petra. Je kaartje zijn, net als de tekst op het eerste kaartje, echt de moeite WAARD.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn drie prachtige kaarten, Petra. En heel verschillend door de verschillende technieken die je hebt gebruikt. Schitterende bloemen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lijken de bloemen anders op de diverse kaarten. Ik vind ze allemaal even mooi!
    Gave technieken heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow Petra, wat een super mooie kaartjes!! Ben vooral fan van de bovenste.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten in mooie kleuren en weer zo'n leuke stempels gebruikt.
    Super gaaf gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw en nog eens wauw. Zo een mooie kaarten. Echt prachtig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige bloemige kaarten. Ze zijn allemaal geweldig leuk gemaakt. Erg mooi in deze kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie stempel Petra, leuk om drie verschillende kaarten met die stempel te zien, allemaal toppie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk....jij heb zelfs drie kaartjes gemaakt Petra....ik vind ze allemaal heel erg leuk geworden....maar de eerste is mijn favoriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, wat een mooie kaarten heb je gemaakt! En wat een leuk idee om de bloemen met zilver te embossen! Top hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige serie kaarten Petra. Ik zou niet kunnen kiezen, vind ze alledrie even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Drie hele mooie stijlvolle kaartjes, mooi om te zien hoe je kan variëren met één stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaarten laat je zien. Allen toch ook weer heel verschillend, maar dezelfde kleuren. Mijn complimenten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, met de embossing en het kleuren. En de tekst vind ik gaaf, van de onderste kaart. De bovenste kaart vind ik de topper van de drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Petra,

    Hoe geweldig zijn jouw kaarten geworden! Super mooi, alle 3...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Een mooie rij sierlijke kaarten. Heel mooi gedaan met de zilveren lijnen, super kaartjes voor het KKT!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Petra, sinds woensdag doe ik elke dag een paar blogs van het KKT, meer lukt niet met alle kinderen hier thuis. Ik ben bijna op het einde en wat een schoonheid zie ik hier. Heel prachtige kaarten! Heel tof de 3 verschillende kaarten met 1 set.
    Ook je D' rop creatie is geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een wat late reactie vanwege mijn vakantie. Wat een prachtige kaarten.! Ik hou van deze stijl. De combinatie met het zilver vind ik erg mooi.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een wat late reactie vanwege mijn vakantie. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, ik hou van deze stijl! Vooral de combinatie met het zilver vind ik erg mooi.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46