Onder water

In de diepte van de tropische zee vind je de kleurrijkste vissen die je je maar kunt bedenken. Vandaag heb ik een heel bijzonder exemplaar om je te laten zien:

De achtergrond kleurde ik met Distress Ink en een stencil. Daarna maakte ik met een ander stencil wat groene waterplanten. Voor de hele fijne oranje plantjes gebruikte ik oranje embossingpoeder.

Voor het inkleuren van de vis gebruikte ik Zig markers. Op een half ovaaltje stempelde ik een tekst en deze zette ik vast met sterretjes. Ik weet niet precies hoe je die dingen noemt, ze zijn vastgezet met een engeltjespen van het knutselengeltje. Misschien ken je die?
 
Distress Ink, stencil Water CraftEmotions, stencil Planten CraftEmotions, stempel plantje Fish in the reef Marianne Design, Distress embossingpoeder Spiced Marmelade, stempel vis Whimsical Swimmers Studio Light, tekst Inkerbell Stamps, Nuvo crystal drops Morning Dew



Deze kleurrijke vis heb ik nog nooit in het echt gezien, zou hij werkelijk bestaan?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge Onderwaterwereld - Knutsels en Kadootjes


 

Reacties

  1. Mooi kaartje weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi onderwaterkaartj e Petra!
    Geen idee of deze vis in werkelijkheid rondzwemt, maar ik vind em geweldig mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf onderwater-kaartje, mooie kleurtjes!
    Dankjewel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige onderwaterkaart, Petra! En bedankt voor je tip voor het blenden op mijn blog. Je bedoelt een vochtige tissue met zester/terpentine neem ik aan? Ik had al een beetje geprobeerd met de lichtere kleuren er weer overheen te gaan, maar op de foto zie je de "randen" toch best wel goed. In het echt minder. Weet niet of jij dat ook wel eens hebt.
    Het wordt hoog tijd voor weer een Krijtjesdag :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie onderwaterkaart! Dank je wel voor het meedoen bij K&K. De engeltjes pen ken ik inderdaad. Ooit eens op een beurs gezien.
    En die vis, ja ik denk dat hij bestaat. Ik zag laatst een programma op tv over de oceanen. Er zijn zulke bijzondere vissen, je wet niet wat je ziet! Dus ik denk dat deze vast ook bestaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart in het thema van de onderwaterwereld..Heel erg gaaf gedaan, mooi ook hoe je allerlei technieken gebruikt heb om dit kaartje zo te maken. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46