Kerstkaart op donderdag week 27

Er lag nog dessinpapier met sneeuwpopjes op mijn bureau van de kerstkaart van vorige week. Daar ben ik maar mee verder gegaan voor de kaart van vandaag.

 
Het dessinpapier zat ooit eens in een creatief tijdschrift. De stempel heet Cool Buddies en is van Create a Smile. Het weinige kleurwerk deed ik met potloden.
 
 
In de verpakking van mijn stofzuigerzakken zit ook altijd een stukje motorfilter. Deze kun je zelf op maat knippen, naar gelang het formaat van jouw stofzuiger. Ik houd altijd een reepje over en dacht onlangs: dat is eigenlijk best een geinig, wit stofje. Met een stans van Gummiapan sneed ik er een cirkel uit. Deze plakte ik op een sterrencirkel, een stans van Nellie Snellen.


Zo... weer wat gerecycled... geinig hè?!
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Grappig kaartje Petra
    Ha ja zoveel spulletjes in huis zijn te gebruiken bij onze hobby!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat we vandaag weer zo;n schattig kaartje zien met sneeuwpopjes.
    En ja wij knutselaars zien overal wat in he...leuk hoor.
    Gezellig dat je er weer bij bent met je wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en grappig ik hou die dingen ook altijd bij, maar gebruik het dan eerder als tussenlaag bij het naaien. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje, hihi we zijn goed in het hergebruiken Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja als hobbyisten kunnen we alles gebruiken Petra. Dat stukje filter geeft een leuk effect aan je mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Petra!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje en ik ga ook eens bij de stofzuiger kijken. Fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superieur kaartje en fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om het stofzuigerfilterrestje daarvoor te gebruiken, Petra! Heel creatief. Ik heb ooit een restje wattenspul dat mijn moeder had bij het zwachtelen van haar benen gebruikt als stoomwolkjes bij een trein. Wij zien ook overal iets in he...
    Mooie kaart met die grappige sneeuwpopjes.
    Fijn om je weer te zien bij 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg he hoe we alles kunnen gebruiken, op de duur kan je niets meer weggooien want komt nog wel eens van pas... ;-)
    heel mooi kerstkaartje, superleuke sneeuwpopstempels!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige kerstkaart, en een leuk idee dat gebruik van de filter.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk met het sneeuwpoppenpapiertje ! Top idee met de stofzuigerfilter. Ik vind er hier misschien ook nog eentje :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super grappig geworden !
    Leuk dat cirkeltje !!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje en wij kunnen ook alles gebruiken in ons hobby, niet ?
    Je sneeuwmannen komen op het stukje stof heel mooi uit.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46