Kadoosje

Overal op het internet zie je nu kleine doosjes en aardigheidjes verschijnen om juf of meester mee te trakteren zo aan het einde van het schooljaar. Mijn kinderen zitten al lang niet meer op de basisschool, dus ik hoef me daar in principe niet meer mee bezig te houden. Maar... het is wél ontzettend leuk om te maken.
 
 
Zulke kadoosjes heb ik graag op voorraad. Wat lekkers er in en je hebt gelijk een leuk kadootje. Komt altijd wel een keer van pas. 
 
Het doosje heb ik uit lichtgeel karton uitgesneden met de ScanNCut. De driehoekjes en het handvatje zijn uitgesneden uit wit karton. Deze heb ik geëmbost met een stencil en gekleurd met Te Gekke Krijtjes. De libelles kleurde ik in met potloden.

doosje patroon Simply Crafty, Te Gekke Krijtjes, stencil CRAFTsensations, stempel libelle Dragonflies HobbyART, Minabella potloden, Nuvo crystal drops Purple Rain


Ik maakte ook een maritieme variant. Dat is niet helemaal zonder reden, want bij Kaartjes Inspiratie Challenges is de uitdaging deze keer: Maritiem.

Deze keer sneed ik het uit donkerblauw karton uit en gebruikte dessinpapier om te decoreren. Het roer kleurde ik in met potloden, tekstje erbij en weer eentje klaar. Lijkt me wel leuk als mannenkadoosje. Dan gaat er misschien geen bonbon in, maar zoute drop of zo haha.

dessinpapier DécoTime, stempel Smooth Seas Beccy's Place, Faber-Castell Polychromos potloden, tekst Inkerbell Stamps
 
 


groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Uitdaging #155 Maritiem - Kaartjes Inspiratie Challenges

Reacties

  1. mooie libelles en mooie kado doosjes Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kadoosjes heb je gemaakt. Voor mij een vergeten modelletje, want lang geleden een keer gemaakt. En zeker een leuke weggever..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze doosjes Petra
    Altijd leuk om op voorraad te hebben!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kadoosjes, zeker de maritieme variant vind ik erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie doosjes heb je gemaakt. Zeker leuk om weg te geven.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk doosje Petra. Heel leuk gemaakt.
    Dank je wel voor je 2de deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46