Geboortekaartjes

Vandaag laat ik je twee geboortekaartjes zien, één voor een meisje en één voor een jongen.
 
 
De stempel is van Joy!Crafts. Deze heb ik ingekleurd met Zig markers en Polychromos potloden. De stans is van Love2Craft. Het dessinpapier komt uit een blokje van de Wibra.

Weet je waarom het vandaag twee geboortekaartjes zijn? Nou dat zit zo:

Bij Challenge #40 van 4 Season Challenge Blog belandde mijn kaartje in de top 3 en ik kreeg daarop de uitnodiging om voor de challenge van maart gastdesigner te zijn. Altijd leuk!
 
Top 3 badge

De uitdaging van deze maand is: maak twee geboortekaartjes. Alle info over deze challenge vind je hier.
 

Voor de jongen-variant gebruikte ik dessinpapier van CRAFTsensations.

Er worden niet meer zo veel baby's geboren in mijn familie. Maar het leuke aan dit stempeltje vind ik, dat ik hem eventueel óók nog voor een verjaardag kan gebruiken als de kleine ukkepuk 1 jaar wordt haha!
 
groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een lieve geboortekaartjes heb je gemaakt Petra, leuk gedaan!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig deze kaartjes Petra!
    Eerst dacht ik dat het plaatjes uit een biek waren die beertjes , je hebt ze zelf ingekleurd, echt prachtig!
    De kaartjes komen vanzelf van pas!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lieve en schattige kaarten Petra en gefeliciteerd met je toppertje

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je kaarten schattig geworden Petra en die beertjes zijn zo mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk dat je gast-designer mag zijn, dat gaat vast goedkomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes en inderdaad je kan ze gebruiken voor een geboorte en verjaardag ! En proficiat met je verdiende toppertje ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes en inderdaad je kan ze zowel voor een geboortekaartje als voor een verjaardagskaartje gebruiken, en proficiat met je verdiende toppertje !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn 2 schattige kaartjes geworden!
    Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season Challenge blog, daar zijn we erg blij mee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superschattige babykaartjes met het lieve beertje. En je elfenkaartjes zijn fantastisch mooi, wat heb je ze mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46