Hoera voor de 17 jarige !

Vandaag wordt mijn nichtje 17 jaar. Ook voor haar dit jaar door corona geen feestje. Om haar toch een leuke dag te bezorgen hebben we met onze familieleden afgesproken dat iedereen haar een kaartje stuurt. Met een hele volle brievenbus wordt het misschien toch nog een beetje een feestelijke dag. 


Ergens op het internet zag ik kaartjes langskomen met een hele rij kaarsjes. Dat leek mij ook wel een leuk idee. De kaarsjes maakte ik van reepjes gedessineerd karton, de vlammetjes zijn uitgesneden met de ScanNCut.

 
Het deel met de kaarsjes heb ik zigzag naar binnen gevouwen. Met een lintje blijft het kaartje dicht.
 

Het uiltje stempelde ik op een wit vierkant en kleurde deze in met potloden. Op een gestanst kader gemat en "hartelijk gefeliciteerd" stickertje erbij geplakt. Oeps, nou was ik toch helemaal vergeten om een foto bij daglicht te maken. En de kaart zat al in de envelop! Toch maar er weer uitgehaald en binnen bij lamplicht gefotografeerd. Wordt toch altijd een beetje anders dan in werkelijkheid, vandaar dat het witte vierkant er als ecru uitziet 😏

Stempel: uil met feestmuts (Impronte d'Autore/Te Gek!), potloden: Minabella, stans vierkant: Love2Craft, dp kaarsjes: CRAFTsensations, dp paarse cirkels: AVEC
 

Mijn man en zonen hebben ook een kaartje uit mijn voorraadbak gezocht en voor haar geschreven. Ben benieuwd hoeveel post ze vandaag open mag maken. In ieder geval minstens vier haha!

groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Super leuk en feestelijk !!!!
    Kaarten krijgen blijft toch erg leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om allemaal een verjaardagkaartje te sturen, hopelijk krijgt je nichtje veel post. Jou kaartje voor haar is super leuk en feestelijk met al de kaarsjes!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart en origineel met die kaarsjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die kaarsjes. Heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaarsjes kaart Petra!
    mooi gemaakt en leuk dat elk familielid een kaartje stuurt zo voelt ze zich toch wel jarig,
    jammer dat die C nog steeds zo'n grote spelbreker is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk met de kaarsjes. Erg leuke kaart. Mooiekleuren
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijke en mooie feestelijke kaart Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk! En wat slim om het zo te doen. Ik zag die mal ook en ik vind hem leuk, maar dan moet je wel heel veel tijd hebben als iemand 90 wordt. Dit gaat sneller, dank je wel voor het idee.
    Je nichtje zal hem super vinden en dan ook nog meer kaartjes van jullie gezin apart. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46