Bloemenveld

Nu het zonnetje zo lekker door mijn ramen schijnt, krijg ik ontzettend zin in de lente. Kan bijna niet wachten om weer lekker buiten m'n bakkie koffie te doen en te luisteren naar het gezoem van de hommels.
 
En wat te denken van al die mooie bloemen die straks weer hun schoonheid laten zien. Ik ga maar vast eens een bloementuintje vastleggen op een kaartje.
 
 
Op de stempellap Be Kind van HobbyART zitten diverse bloemen en hommels. Ik heb er een aantal bij elkaar gestempeld en deze ingekleurd met Zig markers en Polychromos potloden. De tekst in het midden stempelde ik met goud embossingpoeder. De randen kregen ook een laagje goud.

 
Hebben jullie ook zo'n zin in wat zonniger weer?
 
groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Prachtige lentekaart Petra
    Als het zonnetje schijnt zit ik op mijn bankje buiten te luisteren naar het fluitconcert van de vogels
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemige kaart. Leuke kleuren. Prachtig geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloementuin.
    Die hommel mag er voor mij ook bij.
    Heel knap gedaan Petra.
    Laten we hopen dat we snel weer buiten aan de knutsel kunnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Zo krijgen we echt zin in de lente.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt dat bloementuintje. Prachtig kaartje Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46