Brandweerman

Zullen we de wereld eens op z'n kop gaan zetten?
In plaats van water spuiten we met glitter en pailletten.
Dat geeft de dag een extra laagje glans erbij
Vast iedereen wordt dan vrolijk en blij !!


Voor dit schudkaartje gebruikte ik digitale stempel Fireman Jim van Polkadoodles. Ik printte hem op kraft karton en sneed naderhand een kader langs hem uit. Vulde het schudgedeelte met pailletten en kraaltjes en tekende met een witte gelpen nog een stikrandje rondom.


Kleuren op kraft vind ik helemaal geweldig. Je begint met een "saai" kartonnetje en eindigt met een stoer mannetje die van het papier af spat ! Hoewel ik moet bekennen dat ik het moeilijk vind om dat met de fotocamera vast te leggen, in het echt vind ik mijn kaartje toch veel mooier.


Het is dinsdag, dus weer tijd voor een dolle dinsdag korting bij Polkadoodles. Kijk op het DigiChoosday blog voor een leuke kortingscode. Pak je hobbyspullen erbij, maak een leuke kaart of andere creatie en link hem bij de lopende challenge, wie weet word jij deze week de random winnaar !


Het zou me toch wat zijn als je écht glitter zou kunnen spuiten... in het begin wel een vrolijke boel denk ik, maar ja... dat opruimen achteraf dan weer hè... 😕

groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Wat een knap kleurwerk! Op kraft echt mooi! Leuk idee met de glitter, gelukkig in het echt niet want dat zou voor veel vervuiling zorgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog mooier in het echt... En ik vind het zo al een echte bjoetie!
    Prachtig! Leuk met het schudgedeelte!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit prachtig Petra!
    Geweldig hoe je kleurt op kraft papier. Die glitters maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje! Prachtig de brandweerman stempel! Heel mooi ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another gorgeous card to showcase your amazing colouring, Petra! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje, Petra
    Mooi gekleurd op kraft komt heel goed uit
    en leuk dat je er een schudkaartje van hebt gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk schudkaartje en kleuren op kraft geeft altijd zo'n mooi effect!
    Glitter spuiten zou inderdaad vrolijk zijn, maar ja, het milieu... wij hadden vroeger op mijn vorige werk wel eens confetti bij trouwvieringen, dat zat dan overal in en tussen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LIef stempeltje en schitterend ingekleurd Petra. Leuk met het blus-schud gedeelte :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik zie het voor me! De wereld zou er hel vrolijk uit zien, maar ik moiet denken aan toen we in Zuid Limburg woonden met carnaval. Ik kwam nog weken, zo niet maanden confetti tegen door het hele huis...
    maar je kaart is een leukerd en kleuren op kraft is altijd weer verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en op het kraftpapier heel mooi ingekleurd, ik vind dit persoonlijk niet makkelijk. Maar het is je meer dan aardig gelukt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazimg colouring, I love the shaker elemet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome card .. great coloring
    Hugs
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous shaker card and your colouring is amazing
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw! Die is gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just beautiful, your colouring is fantastic! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig shaker kaartje is dit Petra..het schattige brandweermannetje heel mooi ingekleurd op kraft en het mooie shaker gedeelte geeft een mooie sprankeling...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46