Blue birthday

Happy birthday to you
Ik kom vandaag met een bosje tulpen naar je toe.
Met deze shakercard maak ik je vast blij
want glitter en glans hoort er op een verjaardag toch bij !


Voor deze shakerkaart kleurde ik een digitale stempel van Polkadoodles in met mijn potloden. De randen van het dessinpapier zette ik iets donkerder aan met een blauw Te Gek Krijtje. De pailletjes en het shakerspul vond ik in een oude doos, weet niet meer waar ik dat ooit aangeschaft heb.



Ingekleurd met: Faber-Castell Polychromos


Vandaag is het weer DigiChoosday Dinsdag en kun je weer met een leuke korting gaan shoppen. Doe je deze week weer mee met de uitdaging? Het thema is zoals altijd Alles Mag en je bent vrij in je stempelkeuze. Je kaartje kun je hier linken.


We mogen weer heel voorzichtig een klein feestje gaan bouwen, maar ik zie het nog niet echt zitten om mijn hele huis al weer vol te stouwen met familie en vrienden. Het blijft toch nog allemaal een beetje spannend met die corona. Wat vinden jullie?

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Heel mooi deze schudkaart, Petra!
    Ja, ik ben het met je eens, voor ons ook geen volgestouwd huis,
    ook al omdat wij geen ruimte hebben,
    maar ook voor het echte contact wat wij graag hebben...
    En toch maar voorzichtig blijven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Petra! En ik zoek het ook allemaal nog niet op....
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Petra! Love the shaker element! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel mooi dit kaartje Petra...leuk stempeltje en leuk hoe je laat zien hoe jij dat inkleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje zeg! Zo mooi gekleurd! EN dan ook nog een shakergedeelte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal eens hoognodig mijn blogrondje maken, foei Diana. Wat heb ik weer veel gemist.
    Hier wordt je toch blij van, wat prachtig gekleurd en een geweldige mooie shakercard!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous shaker card and your colouring is fantastic
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic shaker card and your coloring is amazing...Hugs ,Zelly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card . Love the shades of blues .
    Hugs
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46