Big Guys

Heb je een klusje te doen in huis?
Wij zijn van alle markten thuis.
Metselen, timmeren of boren,
wij klaren die klus naar behoren!


De muurtjesachtergrond maakte ik met Te Gekke Krijtjes en het stencil Bricks van Dutch Doobadoo. Het vaandeltje is een stans van Gummiapan. Het 3d-plaatje komt uit de serie Big Guys van Yvonne Creations.


Bij deze kaart gebruikte ik dessinpapier van Leane Creatief.


En voor deze kaart koos ik dessinpapier uit een blokje van Amy Design. Uit vellum een rondje gesneden en het rode vaandeltje heb ik met de hand uitgeknipt.

Bij het nieuwe challengeblog Girlz Creative Crafts willen ze een mannenkaart zien. Ik ging eens op zoek in mijn voorraad 3D plaatjes en kwam deze oudere serie Big Guys van Yvonne Creations tegen. Mijn neef heeft een ander huis gekocht en kan binnenkort aan de gang om te gaan klussen, dus één van deze kaartjes komt gelijk al van pas.

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge 1 mannenkaart - girlz creative crafts

Reacties

  1. Wat een gave kluskaartjes! Heel erg leuk gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze klusjesmannen mogen wel eens bij mij langs komen Petra 😊😉
    Mooie serie kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze klusjeskaarten, Petra!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave mannenkaartjes heb je gemaakt. Grappig is dat als je ergens naar zoekt dat je dan dingen vindt die je al heel lang had, maar een beetje in de vergetelhoek zijn geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn echt leuk!!!

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannenkaarten met die stoere kerels.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartje
    Dank je wel voor je deelname
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creatieve crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor je neef. Mooi met die achtergrond zelf gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice work thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46