Party Time

Heb je wel eens worteltjestaart gegeten? Het klinkt niet erg appetijtelijk, maar is echt wel heel lekker. Deze konijntjes weten er ook wel raad mee, lekker met room ertussen en een vette toef slagroom bovenop, dat wordt smullen !
 


De digi printte ik op een correspondentiekaartje en kleurde het in met potloden. Met een stans een vierkant gesneden, taartpapiertje eronder en op dessinpapier op de kaart geplakt.
 

Deze digistempel is gesponsord door Lily of the Valley, één van de sponsors van Kleuren met Potloden Blog. Doe je deze maand mee met de challenge? Dan kun je ook zo'n leuke digi winnen. Info vind je hier.


Gebruikte kleuren:
Haasjes 103-178-182-187-190-199-233
Kaarsjes 104-109-153-156-178-264
Strik en feestmuts 153-156-264
Taart 109-132-187-223-233-283

digistempel The biggest cake van Lili of the Valley, digitale tekststempels Digi Stamp Set - 82 reliëflabels, papier Polkadoodles, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, stans Love2Craft 

Als ik in een restaurant een kopje koffie bestel en er zit zo'n mooi taartrondje onder mijn schoteltje is het eerste wat ik doe: het papiertje snel onder het kopje weghalen zodat er geen koffie op gemorst wordt. Daarna belandt het snel in mijn tas 😊. Soms schaam ik me daar een beetje voor, maar aan de andere kant word ik weer heel blij als ik het kan recyclen 😀
 
 Groetjes en houdoe, Petra
 
 
 


Reacties

  1. Prachtig kaartje! En erg mooi gekleurd! Dat bewaren van mooie papiertjes doe ik ook! Heb de afgelopen weken weer allemaal cadeauzakjes en reclamematerialen bewaard...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gekleurd en een mooie kaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en je hebt de digi prachtig ingekleurd. Het taartrondje viel me meteen op, want ik vind dat altijd zo leuk passen bij zo'n digi. Haha, dat taartrondje onder je kopje vandaan halen herken ik (ook al heb ik thuis genoeg van die rondjes liggen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gekleurd en het taartrondje past er perfect bij. Je bent niet de enige die het taartrondje meeneemt = namelijk heel herkenbaar hahaha...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de bib had ik met voorlezen eens het thema wortelen en toen hebben we de kinderen getrakteerd op worteltaart en dat viel in de smaak.
    Leuke kaart. En dat van die rondjes klinkt herkenbaar 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik heb dat weleens gegeten en nee, ik hou er niet van. Gelukkig de konijntjes wel! Wat een leukerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm, lekker worteltaart. Een mooi ingekleurd plaatje op je leuke kaart Petra.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, dat doe ik ook! Maar de laatste tijd zit er dan zo'n ander papiertje onder, wat dikker en zonder gaatjes. Maar ik heb wel eens van die grote meegenomen, Ach, anders worden ze weggegooid...
    Je kaart is supermooi en die taart heb je geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Petra
    En die rondjes heb ik ook altijd bewaard en worteltaart vind ik heel erg lekker, meestal heet het carrotcake
    Leuk gekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46